Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?


Detaliu pentru invitatia numarul 341902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BACIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BACIA HUNEDOARA)
Numar invitatie: 341902/19.01.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BACIA HUNEDOARA)Cod fiscal: 4374270, Adresa: sat BACIA, nr. 242, Bacia, Telefon: 0254264580, Fax: 0254264660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat BACIA, nr. 242, Bacia, Romania, cod postal: 337040, telefon: +40 254264580, fax: +40 254264660, persoana de contact: PANTA NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bacia, sat BACIA, nr. 242, judet Hunedoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?Valoarea estimata a achizitiei publice fara TVA, : a) Proiectare si inginerie - 57.603 lei fara TVAb) Executie lucrari - 999432 lei fara TVA, la care se adaugac) Diverse si neprevazute - 79.954 lei fara TVA, adica, 1.136.989 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 136, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 21.140 lei, respectiv 4.876, 48 euro la data de 17.01.2013 (1 euro = 4, 3351 lei/1 euro).2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: 1) prin virament bancarin cont RO90TREZ3705006XXX002755.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;3) ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: 1) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? ofertant, asociat, tert sustinator;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, asociat, tert sustinator (pt tert sustinator doar neincadrarea in art. 181, lit a, c^1 si d);3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - ofertant, asociat;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractantPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar - Panta Nicolae, Viceprimar - Kaluza Francisc, Secretar - Stef Ioan, Contabil - Jeler Maria. Consilieri: Alba Florin, Bolfos Cosmin, Georgescu Petru, Halalai Marius, Muntean Damian, Rat Adrian, Turculet Costel, Sala Voicu, Stroe Richard, Sim Simion.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertant, asociat6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - ofertant, asociat: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca, ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Pentru persoane juridice /fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Autorizatii: a) Instalatiile electrice si de paratrasnet vor fi proiectate si executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRE. In acest sens va prezenta documentul ?Atestat tip B? emis de ANRE sau echivalent, emis de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2009;b) Bransamentul gazelor naturale vor fi executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRGN pentru proiectarea si executia instalatiilor de utilizare a gazelor, In acest sens va prezenta documentul ?Atestat/autorizatie? emis de ANRGN sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de organismul de reglementare din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 1.998.800 lei., Documente care sustin criteriul de calificare: a) Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularulb) documente edificatoare privind sustinerea cifrei de afaceri.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru persoanele juridice straine, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectare, Declaratie privind principalele servicii de preoictare prestate in ultimii 3 ani, Prezentarea unei ?Liste a principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani?, Ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, astfel: - un (1) contract similar a carui valoare sa fie cel putin egala cu 57.600 lei fara TVASe vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, precum si daca proiectele au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Experienta similara pentru executie, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate executate in ultimii 5 ani., Prezentarea unei ?Liste a cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, ofertantul trebuie sa confirme executarea in ultimii 5 ani, a 1 contract de natura SIMILARA ca natura si complexitate cu cea a lucrarilor ce fac obiectul contractului in calitate de contractant sau subcontractant, contract (inclus in lista principalelor lucrari executate) si a carui valoare sa fie de cel putin 871.900 lei fara TVA.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care p dispune ofertantul, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului., Proiectare: - 1 inginer proiectare constructii civile si industriale;
-1 inginer proiectare inst el grd IIA conf Regulamentului din 2009;
- 1 inginer proiectare inst termice (bransament gaze naturale) conf Regulamentului din 2004., se vor prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate, Executie lucrari: 1sef de santier absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in CCI1 Electrician autorizat gradul IIB, diploma in profil electric inginer/subinginer/maistru.1 inginer, absolvent de studii superioare tehnice pt coordonarea lucrarilor de instalatii gaz pentru CCI;1 inginer, avand o experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii termice/ventilatii/clima;, - RTEcu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, atestat conform legii 10/1995;
- RTC/CQ;
- Responsabil SSM, atestat conform Legii 319/2006;, Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor, Personal muncitor calificat - minim2 electricieni ? diploma privind calificarea de electrician/legitimatie;
- minim 2 sudori autorizati OL/PE- personal autorizat ISCIR pentru instalatii sub presiune ? autorizatii valabile la data limita de depunere a ofertelor., Dovada calificarii pentru toate categoriile de muncitori propusi ISO 9001 sau echivalenr si ISO 14001 sau echivalentOperatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer