Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia - Runcu Mare - Vadu Dobrii, km 8+900 - km 22+170?


Detaliu pentru invitatia numarul 342159
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LELESE (CONSILIUL LOCAL LELESE HUNEDOARA)
Numar invitatie: 342159/31.01.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia - Runcu Mare - Vadu Dobrii, km 8+900 - km 22+170?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LELESE (CONSILIUL LOCAL LELESE HUNEDOARA)Cod fiscal: 4633340, Adresa: comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20, Lelese, Telefon: +40 254735402, Fax: +40 254738144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20, Lelese, Romania, cod postal: 337295, telefon: +40 254735402, fax: +40 254738144, persoana de contact: CONSTANTIN HARANGUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul primariei din Comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia - Runcu Mare - Vadu Dobrii, km 8+900 - km 22+170?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si asistenta tehnica pe perioada de derulare a lucrarilor (elaborare proiect tehnic faza PT, DE, CS) si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie conform proiectului tehnicValoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 286.104, 00 lei .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 249, 578 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP= 119.200 lei/ 1) prin virament bancar in cont RO90TREZ3675004XXX000034. Dovada constituirii garantiei de participare: se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor 2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original(valabila pe perioada valabilitatii ofertei(;3) ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie conform OUG 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma calculata conf preved art 278.1 din OUG nr 34/2006 . Data la care se va face echivalenta lei/euro pentru garantia de participare este 04.02.2013
Garantie de buna executie
CuantumulGBE a contractului de lucrari: 5% din valoarea contractului.GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (form.nr. 11) sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive in proportie de 5% din valoarea facturii. In acest caz se aplica Hotararea 1045/2011, contractantul va deschide un cont la dispozitia AC.Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5%din pretul contractului. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la valoarea GBE. DurataGBEeste valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru IMMvaloarea GBE este de 50%din cuantumul GBE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta nr. 34/2006(Formular nr. 1), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006(Formular nr.2), Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular nr.3), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr.4), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(Formular nr. 5) Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar: Achim Ciprian Gheorghe, Viceprimar: Mihonesc Adrian, Secretar: Rasa Remus Ciprian, Contabil: Lungu Dorica, Comisia de licitatie: Presedinte: Ianc Mihai, Membrii Popa Florin, Ungureanu Dorica, Secretar Remus Ciprian/Persoanele care aproba bugetul aferent AC, inclusiv consilierii locali: Mihonesc Adrian, Poanta Nicolae, Poanta Ioan, Poiana Petrica, Oprinescu Sergiu. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cazier judiciar al companiei? valabil la data limita pentru depunerea ofertelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate conform prezentei proceduri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012). Valoarea minima cel putin 11.926.000 lei. Pentru valorile exprimate in alta moneda, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.Formular 12, Informatii privind sustinerea Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (Formular 15 sau 16), ,Declaratie privind subcontractantii Formular nr. 17 , partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora ., Experienta similara va fi sustinuta prin prezentarea de contracte care au avut ca obiectiv proiectarea si executia de lucrari similare sau contracte distincte de proiectare, contracte distincte de lucrari a caror valoare cumulata este de 5.963.000 lei fara TVA .Pentru sustinerea experientei similare operatorul economic va putea prezenta: Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular 8.1), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, (Formular 8) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Sau Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(Formular 8), continand valori, perioade de executie, beneficiari, la rubrica Obiectul contratului sa fie inscris proiectare si executie., Detinerea minim urmatoarele utilaje si echipamente necesare pentru indeplinirea contractului: - repartizor mixturi asfaltice - autogreder - excavator - buldozer - compactor static (rulou) - compactor static autopropulsat pe pneuri - autocisterna. - autobasculanta. - autobetoniera., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 11), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, , de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 9)., Acord de subcontractare, Informatii privind asocierea, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire completat(Formular 19., Resursele umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii contractului : Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu diploma de inginer / licenta), CV(Formular 14), diploma de absolvire, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea - responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul ce face obiectul contractului, CV, certificatul de atestare tehnico-profesionala pe domeniul de activitate constructii, legitimatia, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea -responsabil cu controlul calitatii (RTC)CV-ul, diploma in specialitate sau decizia de numire din partea ofertantului, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea/angajament de participare;, Continuare cerinte : un inginer proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere conform Ordinului , ,MAPDR'' Nr.576/2009 -un inginer proiectant drumuri CV, diploma de absolvire, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea/angajamemnt de partiipare, atestat conform Oridnului MAPDR Nr 576/2009 Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o executa., Standard de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DinS.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer