Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?


Detaliu pentru invitatia numarul 346971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BACIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BACIA HUNEDOARA)
Numar invitatie: 346971/20.05.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BACIA HUNEDOARA)Cod fiscal: 4374270, Adresa: sat BACIA, nr. 242, Bacia, Telefon: 0254264580, Fax: 0254264660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat BACIA, nr. 242, Bacia, Romania, cod postal: 337040, telefon: +40 254264580, fax: +40 254264580, persoana de contact: EMIL IOAN RISTEIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bacia, sat BACIA, nr. 242, judet Hunedoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Comuna Bacia, Sat Tampa?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 136, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 21.140 lei, respectiv 4.876, 48 euro la data de 17.01.2013 (1 euro = 4, 3351 lei/1 euro).2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: 1) prin virament bancar in cont RO90TREZ3705006XXX002755.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;3) ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.4) se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf preved art 278^1/OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: 1) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? ofertant, asociat, tert sustinator;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, asociat, tert sustinator (pt tert sustinator doar neincadrarea in art. 181, lit a, c^1 si d);3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - ofertant, asociat;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractantPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar - Panta Nicolae, Viceprimar - Kaluza Francisc, Secretar - Stef Ioan, Contabil - Jeler Maria. Consilieri: Alba Florin, Bolfos Cosmin, Georgescu Petru, Halalai Marius, Muntean Damian, Rat Adrian, Turculet Costel, Sala Voicu, Stroe Richard, Sim Simion.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertant, asociat6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - ofertant, asociat: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca, ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii; Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Pentru persoane juridice /fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Autorizatii: a) Instalatiile electrice si de paratrasnet vor fi proiectate si executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRE. In acest sens va prezenta documentul ?Atestat tip B? emis de ANRE sau echivalent, emis de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2009;b) Bransamentul gazelor naturale vor fi executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRGN pentru proiectarea si executia instalatiilor de utilizare a gazelor, In acest sens va prezenta documentul ?Atestat/autorizatie? emis de ANRGN sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de organismul de reglementare din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniulde activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totalade cel putin: 1.998.800 lei., Documente care sustin criteriul de calificare: a) Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularulb) documente edificatoare privind sustinerea cifrei de afaceri.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru persoanele juridice straine, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectare, Declaratie privind principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, Se va prezenta o lista a principalelor serv prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in baza a cel putin 1 contract servicii similare in valoare de min 57600 leifaraTVA/contract., Lista va fi insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara pentru executie, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate executate in ultimii 5 ani., Prezentarea unei ?Liste a cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, ofertantul trebuie sa confirme executarea in ultimii 5 ani, a minim 1 contract sau maxim 3 contracte de natura SIMILARA ca natura si complexitate cu cea a lucrarilor ce fac obiectul contractului in calitate de contractant sau subcontractant, contract(inclus in lista principalelor lucrari executate) si a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 871.900 lei fara TVA.Demonstrarea indeplinirii pragului minim impus se poate face si prin cumularea mai multor contracte avand ca obiect atat servicii (de proiectare) cat si lucrari similare., Lista va fi insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Se permite demonstrarea indeplinirii cerintei ref. la experienta similara prin cel putin un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect proiectare si executie de lucrari, similare ca natura si complexitate cu obiectul contractului, in valoare cumulata de minimum 1057035 lei fara TVA., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care dispune ofertantul, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului., Proiectare: - 1 inginer proiectare constructii civile si industriale;
-1 inginer proiectare inst el grd IIA conf Regulamentului din 2009 emis de catre ANRE ;
- 1 inginer proiectare inst termice (bransament gaze naturale) conf Regulamentului din 2004 emis de catre ANRGN, se vor prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate, Executie lucrari: 1 sef de santier absolvent de studii superioare tehnice in CCI1 Electrician autorizat gradul IIB, diploma in profil electric inginer/subinginer/maistru.1 inginer, absolvent de studii superioare tehnice pt coordonarea lucrarilor de instalatii gaz pentru CCI;1 inginer, avand o experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii termice/ventilatii/clima;, - RTE cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, atestat conform legii 10/1995;
- RTC/CQ;
- Responsabil SSM, atestat conform Legii 319/2006;, Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii legitimatii, atestate, saucertificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelorO persoana poate fi nominalizata pe mai multe pozitii, in conditiile in care aceasta indeplineste cerintele solicitate prin Fisa de date, Dovada calificarii pentru toate categoriile de muncitori propusi ISO 9001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei., ISO 14001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer