Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor privind "Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava"


Detaliu pentru invitatia numarul 334886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VICOVU DE JOS (Primaria Comunei Vicovu de Jos)
Numar invitatie: 334886/05.09.2012
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor privind "Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICOVU DE JOS (Primaria Comunei Vicovu de Jos)Cod fiscal: 4327090, Adresa: SOSEAUA NATIONALA Nr. 38, Vicovu de Jos, Telefon: 0230412221, 0230412222, Fax: 0230412221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA NATIONALA Nr. 38, Vicovu de Jos, Romania, cod postal: 727605, telefon: +40 230412221, fax: +40 230412222, persoana de contact: GHEORGHE-DINU CARCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vicovu de Jos, sat Vicovu de Jos, comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor privind "Modernizare drumuri de exploatatie agricola in comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lungime totala drumuri = 7, 645 km, Latime parte carosabila = 4, 00 m, latime acostamente = 2 x 0, 50 m;Sistemul rutier propus: 4 cm strat de uzura BAPC/BAR 16; 5 cm strat de legatura BADPC 26; 12 cm strat de piatra sparta amestec optimal; 15 cm fundatie de balast; 7 cm substrat de nisip.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 922, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 78.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO05TREZ 5955 006X XX00 0811 deschis la Trezoreria municipiului Radauti (CIF 4327090).In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 7.702, 39 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Vicovu de Jos are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Constantin MUTESCU ? primarul comunei, d-l Petru BILIBOU - viceprimarul comunei, d-l Gheorghe Dinu CARCEA ? Responsabil cu achizitiile publice, d-na Mariana BURCIU - secretarul comunei; d-na Eleonora MUNTEANU ? contabil sef; d-l Vasile BOLOCA ? Consilier local; d-l Vasile CALANCEA - Consilier local; d-l Gheorghe Corneliu CARCEA - Consilier local; d-l Vasile CARCEA - Consilier local; d-l Vasile CIRDEI - Consilier local; d-l Gheorghe COROAMA - Consilier local; d-l Trifon HRIHOR - Consilier local; d-l Nicolai PERDEICA - Consilier local; d-l Viorel PIRGHIE - Consilier local; d-l Ionel PLESCA - Consilier local; d-l Gheorghe SORODOC - Consilier local; d-l Vasile TODOSI - Consilier local; d-l Gica Aurel TUDOSE - Consilier local; d-l Ioan TUGUI - Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 7.800.000 lei.Ofertantii vor prezenta documentul?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de infrastructura de transport ? drumuri si/sau platforme investitii noi sau modernizare cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 3.785.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentarea a maxim doua contracte, ale caror valori insumate (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) sa fie egale sau mai mari decat pragul impus.Se permite si prezentarea de contracte distincte de executie si de proiectare., Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si denumirea lucrarilor executate si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., b) Detinerea experientei specifice privind realizarea de Proiect cu fazele Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, cu o valoare mai mare sau egala decat pragul de 137.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentarea a maxim doua contracte, ale caror valori insumate (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) sa fie egale sau mai mari decat pragul impus., In vederea demonstrarii detinerii experientei similare pentru serviciile de proiectare, ofertantul va prezenta Lista principalelor prestatii similare ca natura si complexitate in ultimii 3 ani - Formular nr. 12; Pentru serviciile indicate, oferantul va prezenta: Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei specifice; Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: recomandare, p. v. de predare-primire a documentatiilor si/sau p. v. de finalizare a serviciilor; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si denumirea serviciilor prestate si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor si prestarea serviciilor: 1.Coordonator lucrari, ing/subinginer absolvent al unei facultati de profil, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2.RTE atestat, domeniul II ? drumuri, poduri;3. Sef echipa proiectare, ing/subing absolvent al unei facultati de profil (CFDP), cu experienta profesionala dovedita prin participarea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar.4.Proiectant de specialitate in proiectarea infrastructurii de transport ? studii superioare de specialitate de lunga durata, absolventi ai unei facultati tehnice de profil (CFDP), participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect similar;5.Pesoana autorizata ANCPI ? minim categoria B;6.Inginer geotehnician., Se va solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Se va solicita ca pentru persoanele nominalizate sa se prezinte CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se va solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia vizata pentru anul 2012. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va solicita prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii iulie 2012. Nrsi performantele tehnice ale utilajelor, echip tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transp si lab va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie (proiectare + executie) ofertata. Echip/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera);
- statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor;
-statie de preparare a mixturilor asfaltice;
-echip pentru asternerea mixturilor asfaltice (ex. repartizator);
- statie de preparare a betoanelor de ciment;
-lab de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa ISC., Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilaj, instalat, echipam -Formular nr. 14. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/ leasing/angajament de de punere la dispozitie) a echipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/ determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului. Autorizatia emisa de Guvernul Romaniei ? Inspectoratul de Stat in Constructii aflata trebuie sa se afle in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 15-Informatii privind subcontractantii. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului ? pentru proiectare si executie., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 80 de puncte.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 20 puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer