Achizitie publica - Proiectarea si Executia lucrarilor privind ?Modernizare drumuri agricole prin Masura 125a in comuna Dornesti, judetul Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 343107
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343107/25.02.2013
Denumire contract: Proiectarea si Executia lucrarilor privind ?Modernizare drumuri agricole prin Masura 125a in comuna Dornesti, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DORNESTICod fiscal: 4441263, Adresa: localitatea Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, Dornesti, Telefon: 0230-568.217, 0230-568.236, Fax: 0230-568.217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, Dornesti, Romania, cod postal: 727210, telefon: +40 230568236, fax: +40 230568217, persoana de contact: Primaria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dornesti, sat Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, telefin/fax +40 230568236, +40 230568217, [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si Executia lucrarilor privind ?Modernizare drumuri agricole prin Masura 125a in comuna Dornesti, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Valoarea estimata pentru servicii de proiectare este de 186.543, 11 lei;
- Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 3.717.742 lei;
- Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 260.711, 50 lei.Lungimea totala a drumurilor este de 6.140, 70 ml.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 164, 996.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este de 78.000 lei. Cursul leu/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 22.01.2013(1 euro = 4, 3481 lei). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul deschis la Trezoreria municipiului Radauti cont RO80TREZ5955006XXX000819 (CIF 4441263). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 7.684, 28 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dornesti are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghe LUTA ? Primar, Petrica-Ilie IONESI ? Responsabil cu achizitii publice, Nicoleta-Daniela SPAC ? Contabil sef, Elena-Emilia ANDRISAN ? Secretar, Luiza Romanita FEDOREANU - Inspector superior, Dorina CUIBOTARIU - Inspector superior, Cornelia Mihaela POPOVICI - Inspector superior, Liliana Daniela CORSEI - Inspector principal, Daniel AGA ? Consilier local, Stefan BALAN ? Consilier local, Sorin BUCUR ? Consilier local, Vasile-Sandel CAZACU ? Consilier local, Constantin CUCU ? Consilier local, Veronica GARBOVSCHI ? Consilier local, Constantin LUCHIAN ? Consilier local, Radu MACOVEI ? Consilier local, Olga MOTRESCU ? Consilier local, Gheorghe NASTASE ? Consilier local, Lidia SBIERA ? Consilier local, Mircea SPAC ? Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei similare privind realizarea de infrastructura de transport ? drumuri si/sau platforme, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 3.710.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara prin prezentarea a maxim doua contracte. Suma rezultata (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul impus.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei similare se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea;
- Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Se permite prezentarea de contracte distincte de executie si de proiectare., Detinerea experientei similare privind realizarea de Proiect cu fazele Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, cu o valoare mai mare sau egala decat pragul de 180.000 lei (exclusiv taxa pe valoarea adaugata). Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara prin prezentarea a maxim doua contracte. Suma rezultata (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul impus. Pentru serviciile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei similare, oferantii vor prezenta: - Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei similare;
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art. 188 alin.( 2), litera a) din OUG 34/2006;Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada, denumirea serviciilor prestate, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular nr. 13., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor si prestarea serviciilor: 1.Coordonator lucrari, ing/subinginer, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2.RTE atestat, domeniul II ? drumuri, poduri;3. Sef echipa proiectare, ing/subing absolvent al unei facultati de profil (CFDP), cu experienta profesionala dovedita prin participarea in aceasta calitate la cel putin un proiect;4.Proiectant de specialitate in proiectarea infrastructurii de transport ? studii superioare de specialitate, absolventi ai unei facultati tehnice de profil (CFDP), participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect;5.Pesoana autorizata ANCPI ? minim categoria B; 6.Inginer geotehnician., In vederea indeplinirii cerintei se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor/prestarea serviciilor.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru toate persoanele nominalizate se vor prezinta: CV-uri (Formular 13c) si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se solicita prezentarea de copii lizibile dupa certificatele de atestare si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate - Formular nr. 13d., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor face dovada ca dispun de urmatoarelor echipamentele/facilitati apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului: -exploatare de agregate (balastiera);
- statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor;
-statie de preparare a mixturilor asfaltice;
-echip pentru asternerea mixturilor asfaltice (ex. repartizator);
- statie de preparare a betoanelor de ciment;
-laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? Inspectoratul de Stat in Constructii (conform HG 808/2005) aflata in perioada de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei., Se solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 14. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului.Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care, trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor similare lucrarilor care fac obiectul contractului., Informatii privind subcontractantii. Se solicita ca ofertantii sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 15.Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor/ lucrarilor ? pentru proiectare si executie. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii serviciilor/lucrarilor (ex. certificareISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 15:24