Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor privind "Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de inundatii in anul 2010 in Comuna Zvoristea, judetul Suceava"


Detaliu pentru invitatia numarul 331710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ZVORISTEA
Numar invitatie: 331710/12.07.2012
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor privind "Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de inundatii in anul 2010 in Comuna Zvoristea, judetul Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZVORISTEACod fiscal: 4244202, Adresa: comuna Zvoristea, judetul Suceava, Zvoristea, Telefon: 0230538799, Fax: 0230538799
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Zvoristea, judetul Suceava, Zvoristea, Romania, cod postal: 727640, telefon: +40 230528786, fax: +40 230538799, persoana de contact: GHEORGHE STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Zvoristea, sat Zvoristea, comuna Zvoristea, judetul Suceava, cp 727640, telefon: +40 230528786, fax: +40 230538799
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor privind "Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de inundatii in anul 2010 in Comuna Zvoristea, judetul Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, Asistenta tehnica din partea proiectantului si Executia lucrarilor privind "Refacere si modernizare drumuri comunale afectate de inundatii in anul 2010 in Comuna Zvoristea, judetul Suceava".
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 904, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 118.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO27TREZ5915006XXX000178 deschis la Trezoreria municipiului Suceava (CIF 4244202).
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Zvoristea are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Constantin BARARIU ? primarul comunei, d-l Ioan AGAVRILOAIE - viceprimarul comunei, d-l Gheorghe STOICA ? Responsabil cu achizitiile publice, d-l Ioan CALINCIUC - secretarul comunei; d-na Emilia BARBOSELU ? contabil sef; d-na Mihai AGAVRILOAE ? Consilier local; d-l Corneliu AURSULESEI - Consilier local; d-l Stelian BARBOSU - Consilier local; d-l Stefan CALINCIUC - Consilier local; d-l Georgel DUMISTRACEL- Consilier local; d-l Ionel ILICA - Consilier local; d-l Constantin ORHEI - Consilier local; d-l Constantin PINZARU - Consilier local; d-l Liviu PROROCU - Consilier local; d-l Sorin-Ioan RUSU - Consilier local; d-l Viorel RUSU - Consilier local; d-l Virgil SFICHI - Consilier local; d-l Vasile TANASUCA - Consilier local; d-l Ioan-Gelu TOMESCU - Consilier local; d-l Gheorghe URSACIUC - Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In vederea demonstrarii detinerii experientei similare pentru serviciile de proiectare, ofertantul va prezenta Lista principalelor prestatii similare ca natura si complexitate in ultimii 3 ani - Formular nr. 12; Pentru serviciile indicate, oferantul va prezenta: Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei specifice; Copie dupa contract sau partile din contract/acte aditionale din care sa rezulte informatiile solicitate; Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: recomandare, p. v. de predare-primire a documentatiilor si/sau p. v. de finalizare a serviciilor;, Valoarea mediei cifrei de afaceri din activitatea de constructii-montaj din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 11.500.000 lei iar valoarea mediei cifrei de afaceri din activitatea de proiectare din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 250.000 lei. Ofertantul va prezenta: 1. ?Informatii generale? - Formular nr. 10 - continand informatii cu privire la cifra de afaceri din constructii montaj/proiectare realizata in ultimii 3 ani. 2. Bilanturile insotite de notele explicative pentru ultimii 3 ani incheiati, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei., Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 1.444.000 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare. Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de infrastructura de transport ? drumuri si/sau platforme investitii noi sau modernizare cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 5.700.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentarea a maxim doua contracte, ale caror valori insumate (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) sa fie egale sau mai mari decat pragul impus., Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se va solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea;
- Copie dupa contract sau partile din contract/acte aditionale din care sa rezulte informatiile solicitate;
- Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;, b) Detinerea experientei specifice privind realizarea de Proiect cu fazele P.T., D.D.E., Doc pt obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, cu o valoare mai mare sau egala decat pragul de 127.000 lei fara T.V.A; Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica, prin prezentarea a maxim doua contracte, ale caror valori insumate (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) sa fie egale sau mai mari decat pragul impus., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;, Asig cu pers resp pt executia lucr si prest serv: 1.Coord lucrari, ing/subing abs al unei facultati de profil, cu exp prof in constr de infr de transp rutier, dovedita prin particip la cel putin 1 pr. sim; 2.RTE atestat, domeniul II; 3. Sef echipa proiectare, ing/subing CFDP, cu exp prof dovedita prin particip in aceasta calit la cel putin 1 pr sim; 4.Proiectant de spec in proiect infrastr de transport ? studii sup de spec de lunga durata, absolvent CFDP, participant in aceasta calitate la minim 1 pr similar; 5. Pers autoriz ANCPI ? minim categoria B; 6.Ing geotehnician. Ofert va prezenta inf referitoare la studiile, preg prof si calific perso de conducere precum si ale pers responsabile pentru ex lucr - Formular 13, 13a. Ofert va face dovada ca dispune fie de per angajat, fie de pers al carui angajament de particip a fost obtinul.Ofert va prez CV-uri (Formular 13c), copii diplom de studii, acte conf cu legislatia muncii priv relatia de munca intre ofertant si personalul cheie., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv). Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Formular nr. 13b., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractr conf caietului de sarcini, in cadrul termenului de exe ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii mai 2012. Nr si perform tehnice ale utilajelor, echip tehnice, bazelor de prod, mijloacelor de transp si lab. va fi corelat cu tehnologia de ex adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de ex ofertata. Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera); statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; -statie de preparare a mixturilor asfaltice; -echip pentru asternerea mixt asfaltice (ex. repartizator); -lab grad II, cu autoriz ISC. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilaj, instalat, echipam -Formular nr. 14, Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 15-Informatii privind subcontractantii. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului ? pentru proiectare si executie., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 80 de puncte
Perioada garantiei acordata lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 20 puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer