Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor ?Racord la utilitati a Gradinii Zoologice Oradea? in cadrul programului ?Amenajarea si modernizarea Gradinii Zoologice Oradea ?


Detaliu pentru invitatia numarul 326711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 326711/15.05.2012
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor ?Racord la utilitati a Gradinii Zoologice Oradea? in cadrul programului ?Amenajarea si modernizarea Gradinii Zoologice Oradea ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: Doina Romocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, Oradea, Sala mica/Sala mare, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor ?Racord la utilitati a Gradinii Zoologice Oradea? in cadrul programului ?Amenajarea si modernizarea Gradinii Zoologice Oradea ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor de racordare la utilitati a Gradinii Zoologice Oradea? in cadrul programului ?Amenajarea si modernizarea Gradinii Zoologice Oradea ?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 264, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
45000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea.In situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director Bolos Marcel, Director Eugenia Borbei;Consilierii: Delia Motoc, Mos Marius, Maghiar Ioan, Adina Marge, Doina Romocea, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.2. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;3. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 4.400.000 lei ;31.12.2011- 1 euro =4.3197 Ron31.12.2010- 1 euro =4.2848 Ron31.12.2009- 1 euro =4.2282 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectare- Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- cerinta minima privind experienta profesionala: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), un contract similar in valoare de 43.210 lei fara TVA, privind servicii de proiectare., experienta similara pentru executie: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand obiectul executiei, valori, perioada si locul executiei lucrarilor , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: ofertantul va prezenta cel putin un contract similar, maxim 2 contracte similarecelor ce fac obiectul prezentei achizitii, duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, cu o valoare cumulata de minim 2.200.000 lei fara TVA., SAUPentru demonstrarea experientei similare ofertantul are posibilitatea de aprezenta un contract de lucrari, maxim doua care sa cuprinda atat proiectare cat si executie de lucrari, cu o valoare cumulata de minim 2.264.000 lei fara TVA., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor prin care sa faca dovada ca dispune de personal specializat pe domeniul ce face obiectul prezentei proceduri (proiectare si executie), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular anexat)- din caresareiasa ca detine necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pe toata durata de executiei a lucrarilor. Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent., Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer