Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia obiectivului de investitii ? Modernizarea infrastructurii de acces catre exploatatiile agricole din comuna Suseni?


Detaliu pentru invitatia numarul 335875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Suseni
Numar invitatie: 335875/20.09.2012
Denumire contract: Proiectarea si executia obiectivului de investitii? Modernizarea infrastructurii de acces catre exploatatiile agricole din comuna Suseni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SuseniCod fiscal: 4469523, Adresa: com. Suseni, sat Suseni, jud. Arges, Suseni, Telefon: 0248.699.397, Fax: 0248.699.397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Suseni, sat Suseni, jud. Arges, Suseni, Romania, cod postal: 117695, telefon: +40 248699397, fax: +40 248699397, persoana de contact: Primaria Comunei Suseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Suseni - Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia obiectivului de investitii? Modernizarea infrastructurii de acces catre exploatatiile agricole din comuna Suseni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia obiectivului de investitii ?Modernizarea infrastructurii de acces catre exploatatiile agricole din comuna Suseni? includ : a) Activitatile de proiectare care fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie; asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor din partea proiectantului; b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii;c) Lucrari de constructie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 895, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 77900 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont trezorerie: RO66TREZ0465006XXX000189 deschis la Trezoreria municipiului PitestiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 3;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 691: primar ? Radu Doru, secretar ? Din Iulica; contabil Sef ? Tanase Marinela, consilierii locali nominalizati in lista atasata in sectiunea Formulare;
- Informatiile generale despre ofertant. Se va prezenta Formularul 4;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 5;Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 1, Formularul 2 (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului (drumuri) in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 7790000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii trei ani., Cash flow pentru minim 3 luni de derulare a contractului, in valoare de 898861 lei. Declaratiile bancare se vor prezenta in original si vor fi emise pentru prezenta procedura de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrvate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara pentru proiectanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 luni* a prestat in cadrul unui contract servicii de proiectare (PT + DE) de drumuri (cel putin terasamente, strat de fundatie si strat de uzura) in valoare de minimum 200000 lei fara TVA. * pana la data limita de depunere a ofertelor., 2. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (cel putin terasamente, strat de fundatie si strat de uzura)in valoare de minimum 3690000 lei fara TVA. * pana la data limita de depunere a ofertelor., 3. Experienta similara pentru ofertantii care au executat in cadrul unui contract proiectare si executie: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a proiectat si executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (cel putin terasamente, strat de fundatie si strat de uzura) in valoare de minimum 3880000 lei fara TVA. * pana la data limita de depunere a ofertelor., Continuare sectiunile anterioare (experienta similara): Prezentare documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractantaori de catre clientul privat beneficiar - pentru servicii; certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in cazul lucrarilor. b) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor a lucrarilor intocmit in conformitate cu dispozitiile legale privind receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora. c) Procese verbale partiale/ la sfarsitul prestarii- pentru servicii;, e) Procese verbale partiale/ la terminarea lucrarilor/ finale - pentru lucrari., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin buldozer, excavator, incarcator frontal, autogreder, cilindru compactor terasamente, cilindru compactor cu rulouri, autobasculante, autocisterna, raspanditor de criblura cu ITP/rapoarte valabile de inspectie tehnica, dupa caz. Prezentarea documentelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme legale de folosinta valabile. Pentru dotarile inchiriate se va face dovada proprietatii., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor. Ofertantul va dace dovada ca dispune de servicii de incercari - verificari de laborator autorizat gradul II prin contracte/conventii de prestari servicii valabile., Informatii privind capacitatea profesionala (servicii): Personal tehnic de specialitate: inginer proiectant de drumuri.Studii si aptitudini solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrari;experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (drumuri); implicarea in cel putin 1 proiect similar (proiectare drumuri - cel putin terasamente, strat de fundatie si strat de uzura)., Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)A. Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri drumuri, dintre care unul va fi desemnat sef de santier, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (drumuri) si cu implicare in cel putin 1 proiecte similar (executie drumuri - cel putin terasamente, strat de fundatie si strat de uzura);
-inginer de calitate cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (drumuri);
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri.Studii solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrari, B. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati., Continuare sectiunile anterioare (personal). Se vor prezenta: angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este comuna Suseni, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate - se va preciza denumirea obiectivului de investitii, iar in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective) sau, dupa caz, informatii din Revisal (numele, nr. si data CIM, durata determinata/nedeterminata, functia/meseria ocupata, salariul) sau, dupa caz, contracte valabile de prestari servicii., Continuare sectiunile anterioare (personal). Alte informatii: - inginerii CFDP: un extras de pe cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala generala, diplome de absolvire a studiilor universitare de specialitate (CFDP);
- responsabil tehnic cu executia: atestat de responsabil cu executia in domeniu si legitimatia in termen de valabilitate;
-decizii de numire in functia solicitata (dupa caz)-CV ? uri Europass semnate si datate de personalul tehnic de specialitate (prezentate in original, din care va rezulta inclusiv experienta profesionala specifica)., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x75 pct.
Durata de realizare (proiectare si executie)
15
Descriere: Durata cea mai mica - max. 15 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 15 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 13 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 luni.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Perioada cea mai mare - 10 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 10 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer