Achizitie publica - Proiectaren si executie pentru ? ALIMENTARE CU APA IN SISTEM GRAVITATIONAL IN SATELE LARGA, VALEA MICA, TIRIOI, DUCULESTI, BAZAVANI, COMUNA SAMARINESTI, JUDETUL GORJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 333398
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333398/08.08.2012
Denumire contract: Proiectaren si executie pentru ? ALIMENTARE CU APA IN SISTEM GRAVITATIONAL IN SATELE LARGA, VALEA MICA, TIRIOI, DUCULESTI, BAZAVANI, COMUNA SAMARINESTI, JUDETUL GORJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SAMARINESTI (PRIMARIA SAMARINESTI)Cod fiscal: 4351748, Adresa: COMUNA SAMARINESTI , JUDET GORJ, Samarinesti, Telefon: 0253412012, Fax: 0253412012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SAMARINESTI , JUDET GORJ, Samarinesti, Romania, cod postal: 217400, telefon: +40 253412012, fax: +40 253412012, persoana de contact: Primaria Samarinesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SAMARINESTI , JUDET GORJ, Samarinesti, Romania, cod postal: 217400, telefon: +40 253412012, fax: +40 253412012, persoana de contact: Primaria Samarinesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectaren si executie pentru ? ALIMENTARE CU APA IN SISTEM GRAVITATIONAL IN SATELE LARGA, VALEA MICA, TIRIOI, DUCULESTI, BAZAVANI, COMUNA SAMARINESTI, JUDETUL GORJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: intocmire Proiect tehnic, DDE, DTAC, Caiete sarcini, verificare , Asistenta tehnica a proiectantului si executie pentru ? ALIMENTARE CU APA IN SISTEM GRAVITATIONAL IN SATELELARGA, VALEA MICA, TIRIOI, DUCULESTI, BAZAVANICOMUNA SAMARINESTI, JUDETUL GORJ?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 401, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 28.000 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorOfertantii trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Per. de valab a gar. de particip. va fi cel putin egala cu Per. de valab a of., resp. cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de const. a gar. de particip: conf art. 86 alin. (1) din H.G.. 925/200; Nota: OP reprezinta virament bancar, op ec se poate prevala de ac. modalitate de constit. a gar de particip, Cod fiscal: 4351748 Cont bancar: RO34TREZ3385006XXX000606, Trezoreria Motru, Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr. de la data constit. gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui of. a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data expirarii per.de valabil.a of..Retinerea gar.de particip se va face : in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categ IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC , conf prev.OUG 34/2006, art.278^1, poate retine din gar.de particip.suma de 5.181 lei, in cazul in care of. depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constit: a)Instrum.de garantare bancara emis de o soc. bancara, sau de o soc. de asigurari, .sau b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide la Trez. Stat. un cont disponibil distinct la disp.AC. Suma initiala depusa in cont nu tbsa fie mai mica de 0.5% din pretul contr. fara TVA. Pt IMM, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004ACare dreptul de a emite pretentii asupra GBE, daca: contract.l nu isi indeplineste oblig asumate prin contract.Modul de restituire: ACare obligatia de a elibera/restitui GBE conf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Cazierului judiciar si fiscal al societatii, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorsi prezentarea cazierului judiciar al administratorului/ administratorilor la data limita de depunere a ofertelor. Formularul nr. 1 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul..2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul social si sediile secundare implicate in derularea contractuluidin caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularul nr. 2 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, in vederea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 20113.Prezentarea in original a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Formnular nr 3, de catre toti membrii asocierii, subcontractanti si terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primar: ARDEIU MARIANViceprimar: JIANU DUMITRUSecretar: GRUIA DUMITRUResponsabil achiztii publice : LONEA ADRIANContabilitate: PANCEA MARCUMembrii Consiliului Local: Bugan Florea, Modoran Gheorghe, Simoica Ion-Robert, Stroescu Dumitru, Bornagel Grigore, Ciopac Iancu, Benga Gheorghe, Ciopac Teodor, Georgescu Patru, Bejenaru Nicolae.4. Prezentarea in original aDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular nr 4, de catre toti membrii asocierii si subcontractanti.5. Prezentarea in original a Certificatulului de participare cu oferta independenta - Formular 5, de catre toti membrii asocierii 1. Pentru persoane juridice romane: Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si ca are prin obiectul de activitate declarat conform Legii 359/2004posibilitatea de a realiza activitatileaferenteprezentului contract. Documentul respectiv trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Documentele din aceasta sectiune vor fi transmise integral de fiecare dintre membrii asocieriiNota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire2. Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu cele solicitate pentru persoanele juridice romane, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state- prezentate in copii traduse autorizate.Se solicitaprezentarea Certificatuluide rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.3. Se solicita Prezentarea in copiea Atestatului ANRE minimde tip B (sau echivalent)-pentru proiectare si executare de instalatii electrice ., in conformitate cu Ordin 24/2007 al Presedintelui ANRE -Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Experienta similara1.Se solicitaexp similara prin ducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani de la data dep. of. aunui contr. Serv. proiectare similare in val. de de cel putin 33.000 lei2.Se solicita exp.similara prin ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani de la data dep. Of. a cel putinunui conttr. de exec.lucr. de alim. cu apacu o valoare decel putin 1.300.000 lei1. Prez. in orginal a Formularului nr.7- Lista princ. lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani; 2.Prez. in original a Formularului nr. 8 ? Lista princ. prestari de servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani2. Se va prezenta in originalForm. nr. 9- Experienta in contracte similare , pentru fiecare experienta similara invocata.Se vor atasa copiiale urmat. Doc.: un document/contract/ partile cu informatiile relevante din contractul respectiv siPV de receptie a documentatiei la faza PT/PV de receptie a lucrarilorsi certificat constatator/ alt doc. care sa confirme prestarea, Cerinta nr. 2Informatii privind efectivul mediu anual de personal;Se va prezenta Formularul 10Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?- in original, Cerinta nr. 3Se va prez in original Form, l nr. 11- Personalul cheie angajat in contractDoc. suport: Pentru fiec, membriu echipei vor fi prez. urmat doc.: CV in original semnat si datat din care sa reiasa exp. similara solicitata; decl. de disponibilitate, copii ale diplomelor de studii, certificate/ atestate solicitatePersonal cheie: Manager de proiect- ing, studii sup tehnice de lunga durata, atestat national/ internat . ca manager de proiect (codCORactual 242101 cf. ORDIN 1832 / 856 / Iulie 2011 sau echiv. acestuiaaferent standardelor ocupationale romane -R38 ; Sef de proiect: studii sup de de lunga durata Constr.Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imb.i Funciare/ Constructii Civile Ind. si Agricole/Instalatii sau echiv acestora, cu exp. in coord. proiectarii pt un obiectiv similar de investitii.; Verificatori(A1) ; (Ie); (Is);Ing proiectant drumuri absolvent studii sup tehnice fac de constructii ? Drumuri , participant la cel putin un contr de proiectare drumuri, Inginer proiectant, absolvent studii superioare de lunga durata Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii(sau echivalentul acestora), cu experientade cel putin 3 ani in proiectareade constructii hidro-edilitareInginer proiectant structuri : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Constructii, cu experienta generala in proiectare de cel putin 3 aniInginer proiectant retele/ instalatii electrice: absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Energetica /Instalatii /Electromecanica/ Electrotehicasau echivalent atestat ANRE pentru proiectare., Sef santier: absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Constructiilor, cu experienta in coordonarea executiei pentru cel putin un proiect de lucrari publiceInginer instalatii : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Instalatii/ Constructii Hidrotehnice/ Constructii edilitare sau echivalent , participare in cadrul a cel putin un proiect de lucrari similareRTE constructii civile - (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari de constructii civileRTE constructii edilitare ?(responsabil tehnic cu executiasau echivalentul acestuia) pentru lucrari edilitareRTE lucrari electrice- (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electriceInginer ingineria mediului ? absolvent studii superioare de lunga durata al Facultatii de Ingineria Mediului sau echivalent, experienta generala de minim 1 an.Responsabil SSMResponsabil CQ desemnat, Cerinta nr. 4Se va prezenta in orig. Formularul nr. 12- Decl. privind utilajele, instal, echipam. tehnice de care dispune op. Ec. pentru indeplinirea coresp.e a contr. de lucrari.Op;. Ec. trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau leasing si/sau contr. de inchiriere si/sau contr. prestari serviciisi/ sau angajamente ) pentru exec. Contr. ce urmeaza a fi atribuit cel putin echipam. solicitate, prezentand in acest sens doc. suport in copie.: 1.autobasculanta.- 1 buc ; 2. autoutilitare- 2 buc; 3. autoturisme -2 buc; 4. Echipament de pozare a conductelor ? 1 buc;5. Excavator- 1 buc; 6.Buldo-excavator pentru spatii inguste- 1 buc; 7. Incarcator frontal - 1 buc8. pompa de turnare beton montata pe sasiu - 1 buc; De asemenea ofertantul trb. sa dem. ca detine sau are acces la un lab. autorizat de analize si verif. avand min. grad II, in conf. cu leg. romaneasca, Cerinta 5Inf privind subcontractantiiSe va prezenta in original Formularul nr. 13 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Contractul de subcontractare se va legaliza inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta. Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in oferta sapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezintelista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;Nota: in cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta Formularul nr 14 cu mentiunea?Nu este cazul?, Cerinta 6Informatii privind asociereaIn cazul cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract ce ii revine.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Se va preciza clar in acordul de asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acordul de asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatii- Operatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent luipentru lucrari aferente obiectulu contractului, Cerinta nr 2Operatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001pentruproiectare, Cerinta nr. 3Standarde de protectia mediului- Operatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent lui pentru lucrari aferente obiectului contractului, Cerinta nr 4- Operatorii economici ofertantitrebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 pentru servicii de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara -a) pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 75 puncte : b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Propunere financiara Pof = (Prêt minim / Prêt ofertat) x 75 pct. , in care - Prêt minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic
Durata de executie a tuturor lucrarilor
15
Descriere: a) pentru durata de executie a lucrarilor, cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (15);b) pentru o durata mai mare decat cea prevazuta la lit IV.a), punctajul se acorda astfel: P4= (durata minima / durata ofertata) x punctajul maxim alocat [15]; Termenul va fi exprimat in luni. Ofertarea unui termen de executie a lucrarilormai mare de 10 luni atrage declararea ofertei ca neconforma Se va avea in vedere obiectul contractului cu respectarea normelor sinormativelor in vigoare in vederea evitariidepunerii unor oferte cu termen nerealist, nesustinute din punct de vedere tehnic. Orice termen de executie ofertatmai mic de 4 luni nu va fi punctat suplimentar
Durata de proiectare
5
Descriere: a) Pentru durata de prestare a serviciilor , cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (5);V.b) pentru o durata mai mare decat durata minima ofertata, punctajul se acorda astfel: P5= (durata minima / durata ofertata) x punctajul maxim alocat [5];Termenul va fi exprimat in zile .Nu se accepta ofertarea unei durate de prestari a serviciilormai mare de 30 zile.. Orice termen de prestare mai mic de 15 zile nu va fi punctat suplimentar.
Durata de garantie acordata lucrarii
5
Descriere: a) pt. durata gara lucr., cea mai mareofertata, se acorda punctajul maxim (5);b) pentru o durata mai mica decat cea prevazuta la lit.a), punctajul va fi: Pgar = (gar max / garantie ofertata) x 5; Nu se accepta per. de gar.mai mica de 12luni.Orice durata de garantieofertatamai mare de 36luni nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 18:33