Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectari investitii


Detaliu pentru invitatia numarul 349273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 349273/26.06.2013
Denumire contract: Proiectari investitii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Manager - medic primar dr. Debita Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" din str. Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578Birou Achizitii - persoana contact ing. Gema Tatu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectari investitii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectari investitii - 3 loturi: Lot 1 - proiectare consolidare cladire centrala termicaLot 2 - proiectare reparatii capitale Bloc nasteri si internariLot 3 - proiectare reparatii capitale pentru reabilitare Laborator clinic
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006).Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitiipublice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se vor prezenta: - certificat privind numarul mediu de salariati pentru anul 2012, eliberat de Inspectoratul Teritorial de Munca sau declaratie pe proprie raspundere;
- situatia financiara la 31.12.2012 inregistrata la organul fiscal competent, sau orice alt document doveditor.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 - proiectare consolidare cladire centrala termica ? 400 lei;Lot 2 - proiectare reparatii capitale Bloc nasteri si internari ? 800 lei;Lot 3 - proiectare reparatii capitale pentru reabilitare Laborator clinic ? 400 lei;Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, pentru cursul valutar existent la BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (IMM ? urile 5%) din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin: Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, Retineri succesive sau la casieria unitatii. Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati. Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Precizari: - Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor;
- in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, completare formular;Comitetul Director: - Medic primar Dr.Debita Mihaela - Manager- Ec. Dobrea Alina Valentina - Director financiar contabil- Conf. Prof. Dr. Firescu Dorel - Director medical- As. Domniteanu Viorica - Director de ingrijiriComisia de evaluare: - Ing. Tatu Gema - presedinte- Jr. Nicolau Mihaela Alina ? membru- Ec. Grosu Alina ? membru- Ing. Mateiciuc Valentin? membru- Jr. Bocaneala Alina ? membru- Ing. Nutu Catalin ? membru de rezervaPrecizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator..4. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formularNote: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii - Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului proceduri, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Pentru persoanele juridice/straine: copie conform cu originalul a certificatului deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind operatorul economic simedia cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani- Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010- 1 euro=4.2848 ron; 31.12.2011- 1 euro=4, 3197 ron; 31.12.2012- 1 euro=4, 4287 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 7. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de protectia mediului, 6. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare, 5. Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil de indeplinirea contractului avand atasate CV-uri/atestate/diplome/certificate, 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 3. Declaratie privind detinerea de echipamente tehnice necesare indeplinirii obligatiilor contractuale si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, conform art.188, alin.2, lit.b din O.U.G.34/2006, 2. Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art.188, alin.2, lit.a din O.U.G.34/2006, 1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer