Achizitie publica - PROIECTE PENTRU MONUMENTE DE FOR PUBLIC AFLATE IN ADMINISTRAREA A.M.P.T.
Detaliu pentru invitatia numarul 328856
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328856/07.06.2012
Denumire contract: PROIECTE PENTRU MONUMENTE DE FOR PUBLIC AFLATE IN ADMINISTRAREA A.M.P.T.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA MONUMENTELOR SI PATRIMONIULUI TURISTICCod fiscal: 11782204, Adresa: STR. SEVASTROPOL , NR. 24, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3183767/3183768, Fax: 3183766
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AMPT.STR. SEVASTROPOL , NR. 24, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464, telefon: +40 0213183767, fax: +40 0213183766, persoana de contact: serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.M.P.T., str. Sevastopol , nr.. 24, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3183767/3183768, Fax: 3183766 , Email: [email protected];[email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTE PENTRU MONUMENTE DE FOR PUBLIC AFLATE IN ADMINISTRAREA A.M.P.T.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Elaborarea documentatiei in vederea realizarii proiectului tehnic, proiectului pentru obtinerea autorizatiei de construire, detaliilor de executie, elaborarii documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica monumente noi: Aripi, Printul Rainier si Gheoghe Dinica.2.Proiecte de conservare, restaurare pentru monumentele: T.Demetrescu, T. Serbanescu, Mon. Eroilor-Militari, Ana Davila; 3.Proiect de reconstituire si reamplasare- Monumentul Eroilor de la 1916-1918 ? Baneasa
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 902 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 4140 lei insumat pentru toate loturile, dupa cum urmeaza: Lot 1 - 1460 lei; Lot 2 - 520 lei; Lot 3 - 240 lei; Lot 4-1600; L 5-320 lei2. Perioada de valabilitate :60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor. In cazul optarii pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO89CECEB1003RON3107005, deschis la CEC, in numele AMPT cod fiscal 11784402 iar persoana juridica va prezenta Ordinul de Plata vizat de banca sau de societatea de asigurari Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art. 87 H.G.925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul: 10 % (5% in cazul IMM-urilo Legii nr.346/14.07.2004. ) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.2.Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea." . In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Mentiune : Documentele prezentate vor fi valabile la data deschiderii ofertei. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular I. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana . Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.CERINTA 1: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular C. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Manager? Traian Radu Negrei, Contabil Sef: Nicoleta Musat si Comisia de evaluare: R.Nimara, Cristea Sanda, Cristian Smadoiu, Mircea Muresanu, Mariana Dumitrescu.CERINTA 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular AAtentie! Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.CERINTA 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul B.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competenteCERINTA 4- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul ?CERINTA 5Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.CERINTA 6Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Formular D.CERINTA 7Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular J. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular nr.16. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana . Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie ?conform cu originalul?, sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata, are activitatile CAEN necesare prestarii serviciilor solicitate, conform caen rev.2 sau altele echivalente, avand valabilitate la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original sau copie legalizata. Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Cerinta 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, formular E. Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este LOT1-73000ron;LOT2-26000ron, LOT3-12000ron, LOT4-84000ron, LOT5-16000ron (50% pentru IMM-uri). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri cumulata a tuturor asociatilor va trebui sa fie cel putin egala cu plafonul impus. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.Cursul leu/euro avut in vedere ptr.calcul echivalentei va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de desfasurare, beneficiari.Cerinta nr.2 Experienta similara formular F.Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, in original. - se va prezenta cel putin un contract de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani., Cerinta nr.3 Pentru lotul 1 si 2 se va prezenta informatii privind personalul atestat MCPN. Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr.4 informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din www. e-licitatie.ro sau de la sediul AMPT str. Sevastopol nr.24 sector 1 Bucuresti [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:50