Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectul Sistem integrat de management a deseurilor -Statie de transfer Timisoara , centre de colectare deseuri municipale solide : Faget , Deta , Jimbolia si construire drumuri de acces aferente acestora


Detaliu pentru invitatia numarul 329494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TIMIS
Numar invitatie: 329494/14.06.2012
Denumire contract: Proiectul Sistem integrat de management a deseurilor -Statie de transfer Timisoara , centre de colectare deseuri municipale solide : Faget , Deta , Jimbolia si construiredrumuri de acces aferente acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406362, fax: +40 256406424, persoana de contact: Daniela Goia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Timisoara , B-dul Revolutia din 1989, nr 17 , Sala EO9 , Etajul II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectul Sistem integrat de management a deseurilor -Statie de transfer Timisoara , centre de colectare deseuri municipale solide : Faget , Deta , Jimbolia si construiredrumuri de acces aferente acestora
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitiile propuse in cadrul acestui proiect sunt amplasate in Judetul Timis, astfel: -Statia de transfer Timisoara.Centre de colectare-Centrul de colectare Jimbolia ;
-Centrul de colectare Deta ;
-Centrul de colectare Faget.Fiecare statie de transfer si centru de colectare va fi compus din: -zona de transfer a deseurilor: -zona de cantarire a autocamioanelor;
-zona de circulatie si manevra a autocamioanelor;
-rampa de acces autocamioane;
-cladire personal;
-toaleta ecologica ;
-container grup sanitar (deserveste numai personalul permanent al statiei de transfer Timisoara);
-zona de retentie si evacuare a apelor pluviale din incinta care cuprinde: -separator de hidrocarburi prevazut cu filtru coalescent;
-bazin de retentie a apelor pluviale (numai pentru statia de transfer Timisoara si centrul de colectare Jimbolia);
-statie de pompare prefabricata din PEID pentru evacuarea apelor pluviale din incinta (numai pentru statia de transfer Timisoara, centrul de colectare Deta si Jimbolia).-zona conexa: -zona de depozitare containere;
-perdea vegetala;
-zona libera inierbata.-poarta de acces si imprejmuire.In cadrul acestui contract sunt necesar de achizitionat: -containere de 32 mc cu prelata ? 23 bucati;
-containere de 14 mc pentru deseuri voluminoase ? 22 bucati.De asemenea se vor realiza drumurile de acces catre centrele de colectare conform documentetiei tehnice
II.1.6) CPV: 45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 560, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :125.609leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare se va emite in conformitate cu prevederile legale in vigoare.-Scrisoare de garantie de participare ? aceasta va fi completata conform Formularul 15.-Ordin de plata (vizat de banca) catre Consiliul Judetean Timis in contulRO71TREZ6215006XXX000339deschis laTrezoreria Timisoara, CIF RO4358029 in copie cf cu originalul sau original;cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie, astfel incit inainte de data deschiderii licitatiei suma respectiva sa se afle in contul Autoritatii ContractanteOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM beneficiaza de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50%Scrisoarea de garantie de participare prezentata in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu preved art. 278 1 , alin 1, lit.a din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, din suma constituita drept garantie de participare se va retine in favoarea autoritatii contractante suma de 8.816 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari . Modul de constituire : Scrisoare de garantie de buna executie - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular.18).Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de companii in asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari care vor fi executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire (Formularul 2) semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).e) Toti partenerii din cadrul consortiului / asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.g) Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic (lider asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire (Formularul 2) pentru acesta.- Declaratie privind eligibilitarea -se va completa formularul 6. Declaratia va trebui completata de catre operatorul individual si de catre toti asociatii precum si de catre tertul sustinator daca este cazul-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006.- se va completa formularul 7In cazul in care exista tert sustinator pt situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala acesta va completa formularul 6 si formularul 7, lit a, b^1, c din formular ( in conformitate cu art 181/OUG 34, lit a, c^1, d- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 7.2 .Se va completa si de catre subcontractanti si terti sustinatori daca este cazul .Persoanele responsabile de contract : Constantin Ostaficiuc , Mircea Mihut, Marieta Mateescu , Daniela Goia , Adam Canea, Georgeta Oprea , Nicolae Komaromi , Danut Fenichiu , Csaba Sisak, Consilierii Judeteni : Bitea Nicolae, Bojin Mihaita , Ravasila Florin , Candea Dorin , Cojocaru Silvia , Crisan Lelica , Cutu Dorin Eftime Mariana, Gaita Oana, Chiforeanu Ion , Munteanu Dorin , Noditi Gheorghe , Preunca Daniel, Spataru Elisabeta , Grecu Marian , Ostaficiuc Constantin , Bologa Gheorghe , Borha Liviu, Coifan Viorel Gheorghe , De Maio Leontin Nicolae , Sarmes Dan Ioan , Supuran Sorin , Carcee Marius Radu , Hehn Dorin Olimpiu , Costa Cosmin , Sasca Viorel Zoltan , Bacanu Horea George, Bojin Titu, Craciunescu Adam, Matei Viorel, Mihoc Marcel, Milutinovici Valentina Emilia , Negoita Adrian Valentin Rotarescu Vasile , Suciu Matei , Szatmari Ioan Stefan , Thiuc Catalin-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa formularul 5-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu formularul 7.1 , conf ordin 314/2010-Ofertantul sa nu aiba datorii scadente neachitate la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta - certificat ANAF in original sau copie legalizata- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii neachitate in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele sus mentionatesau documentele echivalente in conformitate cu prevederile legale in vigoare , in tara in care este stabilit ofertantul .-In cazul asocierii aceste documente se depun de catre toti asociatii.- Tertul sustinator financiar va completa formularul 19- Tertul sustinator privind sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa completeze formularul 20 Ofertantul sau, in cazul unei asocieri, fiecare dintre operatorii economici, trebuie sa aiba ca domeniu principal sau secundar de activitate codul CAEN aferent obiectivului pe care il executa in cadrul proiectului (lucrari de constructii, lucrari de infrastructura si lucrari publice) conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.a. Persoane juridice romaneCerinta minima obligatorie : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca: - Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.b. Persoane juridice straine: Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale in tara in care este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste: - Denumirea completa a operatorului economic;
- Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.Operatorul economic ce urmeaza a fi declarat castigator va prezenta Certificatul eliberat de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de achizitie .-Informatii privind subcontractanti si asociatii- se va completa formularul Formularul 3 si/sau formularul 4 .Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor . Inainte de incheierea contractului operatorul economic castigator va prezenta contractele inchieiate cu subcontractantii , cu specificarea partii din contract ce urmeaza a fi realizata.- Autorizatii specifice obiectului contractului : Ofertantul va demonstra ca detine urmatoarele autorizari de nivel minim : Autorizare ANREpt lucrari electrice - tip B
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Bilant contabilSe vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat., 2Informatii privind cifra de afaceriSe solicita ca cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 25.121.832 lei, 3. Acces la linii de creditOfertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la linii de credit, la active lichide sau alte mijloace financiare necesare pentru indeplinirea contractului pentru o perioada de 2 luni, in valoare de minim 3.140.229 lei in afara angajamentelor solicitate pentru alte contracte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1 Manager de Proiect ?experienta de Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader in minim 1 contract de lucrari finalizat, similar cu cel ce face obiectul prezentei achizitii .Se vor prezenta : a. Curriculum vitae pentru expertul cheie propus , urmarind Formularul 17.b. Copii diplome, certificari, recomandari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii .c) declaratie de disponibilitate, 2.1 Responsabil Tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul aferent prezentului contract;Se vor prezenta : a. Curriculum vitae pentru expertul cheie propus , urmarind Formularul 17.b. Copii diplome, certificari, recomandari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;c. Pentru RTE se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia cu valabilitate la zi.Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii .d. declaratie de disponibilitate, 3.1 ingineri constructii civile si industriale - experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 contract de lucrari finalizat, similar cu cel ce face obiectul prezentei achizitiiSe vor prezenta : a. Curriculum vitae pentru expertul cheie propus , urmarind Formularul 17.b. Copii diplome, certificari, recomandari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii .c. declaratie de disponibilitate, 4.1 inginer drumuri ? experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 contract de lucrari finalizat in constructii drumuri comunale/drumuri judetene /nationale ;Se vor prezenta : a. Curriculum vitae pentru expertul cheie propus , urmarind Formularul 17.b. Copii diplome, certificari, recomandari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate.Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii . Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii .c Declaratie de disponibilitate, 5.1 Inginer instalatii cu experienta in lucrari de instalatii de retele electrice si instalatii electrice de joasa tensiune;Se vor prezenta : a. Curriculum vitae pentru expertul cheie propus , urmarind Formularul 17.b. Copii diplome, certificari, recomandari pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate;Atestat ANRE.Recomandarile pentru demonstrarea experientei similare a expertilor se vor prezenta de catre operatorul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii .c Declaratie de disponibilitate, Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 contract executie similar cu obiectul prezentului contracta carui valoare sa fie cel putin egal cu 12.560.916 lei, Informatii privind capacitatea profesionalaOperatorii economici vor prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru realizarea investitieiSe va completa Formularul 16. In cazul unei asocieri se va depune o lista comuna cu personalul cheie propus, Informatii privinddotarile specificeOfertantul trebuie sa prezinte informatii privind dotarile specifice ? Formularul 11Ofertantul poate propune o metodologie de lucru care implica tipurile de echipamenteconsiderate necesare in executarea contractului.Lista de echipamente propusa de Ofertant trebuie prezentata astfel incat sa fie corelata cu propriul program de lucru propus, orice neconcordanta gasita de Comisia de evaluare intre acestea atragand descalificarea automata a Ofertantului.Se va declara daca aceste echipamente si masini sunt in proprietate, inchiriate sau folosite de un subcontractor, si ca sunt disponibile pentru acest contract.Lista de echipamente propusa de Ofertant va deveni parte a Contractului de Lucrari, ofertantul avand obligatiade a pune la dispozitia Proiectului ? echipamentele pe care le declara a fi disponibile pentru contract.Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport, echipament din lista de mai sus se vor prezenta documente care sa ateste ca Standarde de asigurare a calitatii - certificari valabile pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului : ISO 9001 sau echivalent, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari ; Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO14001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla postata in SEAP .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer