Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (ZION Synagogue)(Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen) ?nr. Inreg. HURO1101/052/2


Detaliu pentru invitatia numarul 341332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 341332/20.12.2012
Denumire contract: Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (ZION Synagogue)(Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen) ?nr. Inreg. HURO1101/052/2.1.3 ?acronim ZION
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Stoica Viorela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Oradea - sala Mica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (ZION Synagogue)(Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen) ?nr. Inreg. HURO1101/052/2.1.3 ?acronim ZION
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include prestarea urmatoarelor servicii: Elaborare Proiect Tehnic, PAC, Detaliile de Executie si Caietele de sarcini
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 131 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.900 lei, sau echivalent in valuta la cursul BNRdin data publicarii invitatiei de participarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea, in conditiile respectarii prevederilor art.86alin(6) din HG 925/2006, respectiv anexat si extrasul de cont;b)-scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formular anexat, eliberata de regula de o banca din Romania , sau dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurarid) depunerea sumei in numerar la casieriaautoritatii contractanteInstrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari se va prezenta in original , in cuantumul solicitat si pentru perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zileNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin depunerea integrala a sumei intr-un contspecial de garantii al prestatorului, cont deschisla dispozitia autoritatii contractante, -b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(3), lit.b)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiilevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar;Eduard Florea - Director Directia Economica, Eugenia Borbei-director Directia JuridicaConsilieri locali: -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-membrii si supleanti in comisia de evaluare: Mos Marius, Dumitru Sim, Ioan Ciorba, Cristian Delcea, Dana Bungau, Sebastian Marcu, Kocsis Iuliana, Doina RomoceaOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. -Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar informnatiile din cadrul acesteia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si caresa cuprinda in obiectul de activitate prestarea serviciilor de proiectarePersoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoareObservatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anifiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de : - minim 190.260 lei-Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011vizate si inregistrate la organele competente-Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -prestarea si finalizarea in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii, constand in servicii de proiectare pentru monumente istorice in valoare de minim95.131 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de servicii sau maxim trei contracte de serviciiPrestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta nr.2Inform. ref. la personalul de specialitatede caredispune ofertantul sau al carui angaj.de participare a fost obtinut si care sa cuprindaoblig. urmatorul personal: -minim o persoana care sa posede atestat de Specialistdin partea Ministerului Culturii si Patrimoniului National in domeniul restaurarii si conservarii monumentelor istorice , conform Legii nr.422/2001 republicata privind protejarea monumentelor istorice-Lista cu pers. de spec. solicitat la care se anexeazadoc. dovedit(CV-uri in original, copii de pe diplome de studii si atestate cu mentiunea conform cu originalul;copii dupa contracte de munca sau contracte de colaborare cu mentiunea conform cu originalul, sau angajamente/ declaratii de disponibilitate in originalprivind implicarea in realizarea contractului. Informatii privind asigurarea calitatiiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii ofertelor, pentru servicii de proiectareIn cazul asocierii, certificatul ISO 9001/2008, valabil la data deschiderii , va fi prezentat defiecare asociat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer