Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Promovare pentru Proiectul ?Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in Cartierul de Vest la orasului Buhusi? cod SMIS 12387


Detaliu pentru invitatia numarul 329755
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 329755/20.06.2012
Denumire contract: Promovare pentru Proiectul ?Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in Cartierul de Vest la orasului Buhusi? cod SMIS 12387
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Promovare pentru Proiectul ?Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in Cartierul de Vest la orasului Buhusi? cod SMIS 12387
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse conform cu cerintele caietului de sarcini pentru promovarea Proiectului?Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in Cartierul de Vest la orasului Buhusi? cod SMIS 12387.Furnizorul se obliga sa furnizeze, respectiv sa vanda, sa livreze si dupa caz sa instaleze si sa asigure mentinerea panourilor de informare si a placilor permanente in buna stare pe toataperioada de derulare a contractului in vederea asigurarii conform caietului de sarcini a promovarii proiectuluimentionat in prezenta documentatie.Furnizorul este cel ce se va ocupa si de organizarea intrunirilor de promovare a proiectului, de conferinta si de anunturile de presa, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 31523200-0 - Panouri cu mesaje permanente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1.548 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 21.05.2012, adica 1 euro = 4.4408 leiGarantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 774 leipentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia.Modul de eliberare/restituire: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana).- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va prezenta unCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta oDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Lista persoanelor ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire): Turcea Ionel, Popu Maria, Timofte Maria Oana, Telita Claudia, Botezatu Daniela, Chelaru Mihaela, Furdu Elena, Oprea Gheorghe-Daniel, Oprea Cristina si membrii Consiliului Local al Orasului Buhusi: Andrei Ioan, Botezatu Petru, Cautisanu Gheorghe, Gaucan Vasile, Lazar Neculai, Macovei Stefan, Maftei Constantin, Maftei Leonardo Tiberius, Mariut Ion, Romanescu Gheorghe, Rosu Constantin, Sarban Gheorghe, Teslariu Dan si Zaharia Vasile. In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta oDeclaratie privind calitatea de participant la procedura. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta). 1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului - Se va prezentaCertificatul de Inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertuluib). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionareDocumentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz) Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, minim acceptata: 150.000 lei. Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri de lainfiintare si pana in prezent. Este necesar a se prezenta Fisa de informatii generale si Bilanturi Contabile aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP. Pentru 2011 cifra de afaceri poate fi sustinuta/demonstrata si prin prezentarea balantei de verificare la 31.12.2011. In cazul depunerii unei oferte cu sustinere se ia in considerare cifra medie de afaceri fie a ofertantului (cumulat a ofertantilor), fie a unui singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, In ultimii 3 ani ofertantul a furnizat produsesimilare in valoare cumulata de minim 75.000, 00 lei fara TVA, de la data depunerii ofertelor. Indeplinirea acestei cerintei va fi demonstrata prin prezentarea a maxim 3 contracte (doar paginile relevante), care sa confirme furniz. de prod. similare in valoare cumulata de minim75.000, 00 lei fara TVA. Lista princip. livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani vacontine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de fotografii a produselor similare furnizate si instalate in conformitate cu art. 188, alin.(1), lit.e) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer