Achizitie publica - ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 - Realizare materiale publicitare
Detaliu pentru invitatia numarul 337540
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337540/16.10.2012
Denumire contract: ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 - Realizare materiale publicitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Puskas Katalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 - Realizare materiale publicitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cheltuielile de realizare a materialelor publicitare fac parte din bugetul proiectului intitulat ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522, finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara nr.5, Domeniul de interventie nr. 5.3 ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?.Indeplinirea obiectivului specific ?Promovarea Centrului Istoric prin publicatii? se va asigura prin realizarea si diseminarea materialelor publicitare, dupa cum urmeaza: Concept grafic pentru toate actiunile si materialele de promovare turistica al orasului.Afise turistice 1mx1.5m 10 buc, Agende personalizate, saptamanale 1000 buc.pixuri inscriptionate 2000buc.Calendare 1000 buc.Mape pentru materiale publicitare 2.000buc.Harti turistice 2.000 buc.Pungi personalizate 1.000buc, Brosuri informative in mai multe limbi (romana, maghiara, engleza, germana) pentru prezentarea locatiilor turistice 5.000bucPliante turistice in mai multe limbi 10.000buc.DVD personalizat 1.000buc, Carti - Ghid turistic de prezentare a obiectivelor turistice, cu fotografii si text in patru limbi RO, HU, EN, DE, Banner fata dubla, 5x1 m, 15 buc.Reclama video1 si 2: realizare si prelucrare de filme pentru prezentarea orasului.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.598 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, 90zile, de la data limita de primire a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului.Formular nr.15- daca este cazul Data la care se face echivalenta lei/euro 16.10.2012.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de servicii executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 ?Formular 3Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, ;i Ordinul nr.170/2012, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Csoma Zsigmond ?referent - Biroul de investitii si achizitii Publice, Membrii comisiei de evaluare: Farkas Gyorgy, Puskas Katalin, Puskas Emese, Mihaly Hosszu Eniko, Dobai Pataky Virag, Membru supleant: Lakatos Janos. Responsabil achizitii: Puskas KatalinPersoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante -consilierii locali: Balint Maria Magdolna, Benedek Arpad-Csaba, Berde Zoltan, Galfi Arpad, Geczi Levente Sandor, Gergely Laszlo;, Gido; Csaba, Jakab Attila, Jakab Aron-Csaba, Koncz Melinda, Kulcsar-Szekely Attila, Mike Levente-Jo;zsef, Orban Balazs, Pecsi-Kolumban Imola, Sinka Arnold, Szabo; Gyula, Tamas Zoltan, Tanko; Laszlo;, Zakarias ZoltanFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 42. Completare si prezentare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 19). Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de prestari servicii.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2009, 2010 si 2011) va fi cel putin 550.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;Formular nr.6, Solicitam de la ofertant sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului o sa aiba acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare, extrase de cont, declaratii bancare, etc.confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie contractul in valoarea de 139.962, 5 lei, la care se adauga TVA. Rambursarea cheltuielilorde catre AM POR va fi solicitata in doua transe si solicitam sa sustine in prima transa din surse proprii realizarea contractului, pana la rambursare (60 zile).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin un contract/ sau mai multe contracte-maxim3 contracte similare, de natura si complexitatea celor ofertate, a caror valoarea cumulata sa fie cel putin 150.000lei fara TVA.Se va prezenta cel putin o recomandare de natura si complexitate celor ofertate, din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului sau notei de comanda, numarul contractului la care se face referinta sau documentul constatator/factura privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului.Formular 7Completarea si prezentarea Formular 7, Se va anexa : Contract in copie - prezentarea paginilor relevante sau Note de comanda, ,Completarea si prezentarea formularului 8 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractuluiCerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: -1 angajat cu studii superioare pentru coordonator proiect- 2 specialisti graficiani ( min. unul cu diploma)- 1 operator video- min. alti 5 angajati pentru lucrarile de productie/executie efectiva - se va dovedi cu nr. mediu salariati din ultimul bilant inregistrat la administratia financiaraPersoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor. - Formular nr.9 Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, ,Disponibilitatea graficianului saptamanal 2 zilesau la cerere cat va fi necesar de a fi prezent la sediul autoritatii contractante pentru a crea conceptia grafica acceptata de autoritatea contractanta.Formular 23, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Cerinta minima: a) Masini de tipar digital/offset ? min.1 bucb) Masina de brosat -1 bucc) Masina de biguit -1 bucd) Masina de taiat /ghilotina -1 buce) Soft prelucrare a imaginilor digitale - editare imagini si tehnoredactarecu licenta ?pt.min. 2 statii graficef) Echipament foto - video profesional - 1 bucg) Computer/laptop 1 buch) Echipamente si tehnologie pentru imprimare de mare format (indoor si outdoor) ? min. 1 buc.Formular nr.11 Nota: Se pot prezenta si alte utilaje prin care se pot acoperi necesitatile Autoritatii contractante; in acest caz va prezenta si modalitatea de acoperire a acestor necesitati prin utilajele ofertate.Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilo, Completarea si prezentarea formularelor cu asociatii/subcontractantii, specializarea si acordul acestora.Formular nr.12, 13, 14 Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul). Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008. Standarde de asigurare a calitatii: Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001, sau echivalent.Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, privind Sistemul de Management al Calitatii. Se accepta participarea ofertantilorsi in curs de certificarea, pe baza adeverintei de procedura lansata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 07:52