Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 ? Publicitate outdoor- furnizare prin inchiriere si de prestare servicii de montare


Detaliu pentru invitatia numarul 339422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 339422/14.11.2012
Denumire contract: ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 ? Publicitate outdoor- furnizare prin inchiriere si de prestare servicii de montare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, pta Primariei, nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522 ? Publicitate outdoor- furnizare prin inchiriere si de prestare servicii de montare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cheltuielile de publicitate outdoor fac parte din bugetul proiectului intitulat ?Promovarea Centrului Istoric al Municipiului Odorheiu Secuiesc?, cod SMIS 18522, finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara nr.5, Domeniul de interventie nr. 5.3 ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?.Obiectivul general al proiectului este promovarea potentialului turistical Centrului istoric al municipiului Odorheiu Secuiesc din judetul Harghita, in scopul cresterii atractivitatii turistice a orasului pe plan local, regional si national.Obiectivul general se va realiza prin implementarea planului de marketing, motiv pentru careprezentului proiect s-au definit urmatoarele obiective specifice: ? Promovarea Centrului istoric prin participare la expozitii? Promovarea Centrului istoric pe cale electronica? Promovarea Centrului istoric prin marcaje specifice? Promovarea Centrului istoric prin publicatiiIndeplinirea obiectivului specific ?Promovarea Centrului Istoric prin marcaje specifice? se va asigura prin realizarea si montarea marcajelor turistice. Aceasta activitate include asigurarea vizibilitatii punctelor de atractie, marcarea lor si asigurarea informatiilor necesare turistilor. Se are in vedere realizarea marcajelor cu un design specific, care corespunde aspectului stradal din centrul orasului, utilizand elemente cu grad ridicat de uzura, si inchirierea suportilor si montarea marcajelor turistice, dupa cum urmeaza: 1. Avizier publicitar cu indicatoare, 15 buc -ofera doua tipuri de informatii: - permanente, referitoare la amplasarea punctelor de atractie a orasului cu indicarea directiei in care se afla; - cotidiene, referitoare la evenimente specifice culturale, economice, turistice. etc2. Suport indicatoare, 30 buc ? arata numai directiile, amplasate in locuri, unde nu este posibila montarea avizierelor.3. Suport perete, 30 buc ? amplasate in locurile stramte din centrul istoric, montate pe peretii cladirilor.4. Sageti indicatoare, 200 buc ? contin elemente despre tipul obiectivului turistic, directia si distanta la care se afla acesta.5. Infochiosc electronic, 5 buc ? calculatoare cu suport si touchscreen, amplasate in diferite locatii, din care trei in centrul orasului, iar celelalte doua (mobile) vor fi transportate la targuri si evenimente turistice importante din regiune si capitala.6. TV Led, 6 buc- amplasate in vitrinele magazinelor din centrul orasului.7. Panou, 8 buc ? harta municipiului, cu evidentiereaobiectivelor turistice din centrul istoric al orasului
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 085 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.700 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, 90 zile, de la data limita de primire a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului. Data la care se face echivalenta lei/euro este 22.10.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 ?Formular 3Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Puskas Emese ? consilier superior ? Oficiul de dezvoltare, Farkas Gyorgy ? responsabil proiect. Membrii comisiei de evaluare: Farkas Gyorgy, Puskas Katalin, Puskas Emese, Mihaly Hosszu Eniko, Dobai Pataky Virag, Membru supleant: Lakatos Janos. Responsabil achizitii: Puskas KatalinPersoane care aproba bugetul eferent autoritatii contractante- consilierii locali: Balint Maria Magdolna, Benedek Arpad-Csaba, Berde Zoltan, Galfi Arpad, Geczi Levente Sandor, Gergely Laszlo;, Gido; Csaba, Jakab Attila, Jakab Aron-Csaba, Koncz Melinda, Kulcsar-Szekely Attila, Mike Levente-Jo;zsef, Orban Balazs, Pecsi-Kolumban Imola, Sinka Arnold, Szabo; Gyula, Tamas Zoltan, Tanko; Laszlo;, Zakarias ZoltanFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 42. Completare si prezentare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 15). Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de furnizare produse.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2009, 2010 si 2011) va fi cel putin 130.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
- Fiecare ofertant va prezenta formularele respective solicitate la sectiunea corespunzatoare din Fisa de date a achizitiei. ?Formular nr.6 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte in ultimii 3 ani.Ofertantul/grupul de ofertanti va prezenta, ca in ultimii 3 ani (raportati la data depunerii ofertelor), cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme livrarea produselor similar cu cele care fac obiectul contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit a caror valoarea cumulata sa cel putin 120.000lei fara TVA.Se va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. (de natura si complexitate celor ofertate), Se solicita mostre nepersonalizate (fotografie, prezentare video) pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Lipsa oricarei mostre conduce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer