Achizitie publica - PROPAN LICHEFIAT
Detaliu pentru invitatia numarul 354246
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354246/30.09.2013
Denumire contract: PROPAN LICHEFIAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: ADRIANA GHIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare- Birou Aprovizionare, str.Ialomitei nr.9, loc. Satu Mare, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROPAN LICHEFIAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de propan lichefiat, conform caietului de sarcini. Se asigura transportul combustibilului si furnizarea in custodie a rezervoarelor de stocare complet echipate.
II.1.6) CPV: 09122110-4 - Propan lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 - 234, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa :4680 RON , conform art.43 din OUG nr.34/2006. Perioada de valabilitate :120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat in lei va fi efectuatalacursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010. Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Calin Tudorache, Dir. Medical- Salagean Lita. Membrii comisiei deevaluare: Presedinte cu drept de vot-dr.Salagean Lita; Membrii: Ec.Mocanu Mariana, Ec Ghic Adriana Florica. Membru de rezerva: Pop Maria Monica.6. In caz de oferta comuna, ofertantii vor completa obligatoriu un acord de asociere. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.- in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Autorizatie de antrepozit fiscal.3. Autorizatii pentru stocarea, transportul si distributia GPL conform legislatiei si normelor aplicabile in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale si declararea cifrei de afaceriNota: Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei / pentru anul respectiv.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei. - Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformiate cu unul din standardele: ISO 9001 sau echivalent.!! Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, cu respectarea prevederilor art. 192 din OG 34/2006. - prezentare copie formular stampilat si semnat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 14:27