Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare in satele Coltesti, Frunza, Tg.Logresti, Maru si Logresti Mosteni in comuna Logresti, Judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 333489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNALOGRESTI (CONSILIUL LOCAL LOGRESTI)
Numar invitatie: 333489/10.08.2012
Denumire contract: Protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare in satele Coltesti, Frunza, Tg.Logresti, Maru si Logresti Mosteni in comuna Logresti, Judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNALOGRESTI (CONSILIUL LOCAL LOGRESTI)Cod fiscal: 4813456, Adresa: Com.Logresti, jud.Gorj, Logresti, Telefon: 0253284027, Fax: 0253284027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Logresti, jud.Gorj, Logresti, Romania, cod postal: 217285, telefon: +40 253284027, fax: +40 253284027, persoana de contact: ARIADA DINCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Logresti , judet Gorj, comuna Logresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare in satele Coltesti, Frunza, Tg.Logresti, Maru si Logresti Mosteni in comuna Logresti, Judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare in satele Coltesti, Frunza, Tg.Logresti, Maru si Logresti Mosteni in comuna Logresti, Judetul Gorj?.Lucrarile de infiintare sistem de alimentare cu apa, statii de potabilizare, retea de distributie, statii de epurare si retea de canalizare.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 587, 381 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 98.493 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 90 de zile, de lalimita de depunere a ofertelorGarantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) lit a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) lit a)din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii RO56TREZ3375006XXX000563, deschis la Trezoreria Tg.CarbunestiTitular cont: Comuna LogrestiAceasta se va restitui in conformitate cu art. 87 si 88din HG 925/2006Conform art. 278^1 alin(1) lit. d) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8218 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu autoritatea contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Documente solicitate pentru neincadrarea in prev.e art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul: declaratie privind eligibilitatea- in original; cazier fiscal si cazier judiciar al societatii valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii) ? cazier judiciar al administratorului/ administratorilor declarati , valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul2. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii : declaratie conform model Formular ?in original. Tertul sustinator va prezent decl. de neincadrare in prev OUG34/2006 art 181 lit a, c indice 1 si dPentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii) se vor prezenta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul -Certif. de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele. -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofetele.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- in original de catre toti membrii asocierii4. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in original de catre fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Baluta Ion- primar, Dinca Ilie- viceprimar, Galcescu Dumitru- secretar, Popescu Aurelian Catalin , Deaconescu Elena Luminita - compartiment financiar-contabil, Dinca AriadaMembri Consiliu Local : Dumitrascu Ion, Coltescu Rodica, Popescu Daniela, Vatafu Ion, Tana Adela Elena, Baluta N.Ion, Radu Ion Marius, Tudorescu Sabin, Amza Elena, Dragoiescu Valeriu.Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006 Se va prezenta certificatul constatator in original sa copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurileCAEN declarate / autorizate conform Legii 359/2004din certificatul constatator emis de ONRC .In cazul in care operatoril economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.- ConformOrdin 24/2007 al Presedintelui ANRE se va prezentain copie Atestat ANRE corespunzator pentru executia lucrarilorde instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea, la semnarea contractului in cazul declararii ofertei sale ca fiind castigatoare, a unei polite de asigurare civila a lucrarilor de constructii/ montaj ce vor fi executate., Cifra de afaceri- formularul de Informatii Generale- in original.Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 13.000.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. IMM-urile beneficiaza de reducerea cerintei privind media cifra de afaceri globale cu 50%Ofertantii vor depune in copie situatiile financiare pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011, vizate de autoritatile competente.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR, Se solicita dovada disponibilitatii unor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de executie de 4 luni de la data semnarii contractului pentru suma de minim 1.600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Se va prezenta odeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna., Personal minim obligatoriu : Executie: 1. Coordonator lucrari : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata, experienta generala de la absolvirea studiilor de minim 3 ani, certificat manager proiect de istitutie acreditata, experienta manager de proiect in cadrul unui contract executie lucrari retele edilitare.2. Sef santier: studii superioare lunga durata Facult. Constructii , 3 ani experienta generala (de la terminarea studiilor) sef santier pt. minim un contract lucr. canalizare si minim un contract lucr. alimentare cu apaSe vor prezenta in copie diplome studii, certificate atestare/ legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV in original si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, 3. Inginer instalatii : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Instalatii/ Constructii Hidrotehnice/ Constructii edilitare, experienta generala de cel putin 3 ani, participare in cadrul a cel putin un proiect ce a inclus lucrari de executie pentru alimentare cu apa si canalizare4. Inginer: studii superioare lunga durata, absolvent CFDP, participare in cadrul a cel putin un proiect ce a inclus lucrari de drumuri.5.Inginer electrice : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata , atestat ANRE IIBSe vor prezenta in copie diplome studii, certificate atestare/ legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV in original si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, 6 RTE constructii edilitare ?(responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari edilitare7 RTE lucrari electrice- (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice8 Inginer ingineria mediului ? absolvent studii superioare de lunga durata al Facultatii de Ingineria Mediului sau echivalent, experienta generala de minim 1 an.9. Inginer horticol-absolvent studii superioare de lunga durata de specialitate, experienta generala de minim 3 ani10. Responsabil SSMSe vor prezenta in copie diplome studii, certificate atestare/ legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV in original si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, UtilajeLista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesarepentru executarea ContractuluiOfertantul este obligat sa dem. ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la echipam. si utilajele de mai jos considerate ca nivel minim obligatoriu :1.Excavatoare-1 buc ; 2.Incarcatoare frontale-1 buc 3.Camioane-1 buc 1.Buldo-excavator pentru spatii inguste-1buc 5.Echipam. sudura conducte-1 buc 6 .Automacara-1 buc; 7 Echipam. de pozare a conductelor- 1 buc; 8.Generatoare de curent-1 buc. Op ectrebuie sa dem. ca detin sau ca are acces nelimitat (prin contr de inchiriere sau altele doc. similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activ. in constructii avand minim grad II, in conf cu HG 808/2005, Lg 10/1995 .Op. ec. trebuie sa completeze: -- Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Experienta similaraOfertantul va trebui sa demonstrezeexperienta ca operator economic in lucrari de constructii executate si duse la bun sfarsit; cel putin 1 contract care sa cuprinda executia de lucrari similare, cu o valoare de cel putin 6.000.000 lei in ultimii 5 ani prin raportare la data limitade depunere a ofertelorPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR. Se vor prezenta : a) Copii contracte sau copii dupa informatiile relevante din contracte ; - Procese Verbale de Receptie la Terminarea lucrarilor/Finala sau Certificatele de Receptie la Terminarea lucrarilor/Finala sau alte documente similare semnate de Beneficiar.b) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta in original Formularul - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Contractul de subcontractare se va incheia inainte de semnarea contractului cu ACOfertantul trebuie sa indice in oferta sa partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi; Ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; Nota: in cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta Formularul cu mentiunea ?Nu este cazul? Nota: se vor aplica in mod corespunzator prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii., Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, Angajamentul va preciza ca asociatiiisi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.Acordul de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se vapreda autoritatii contractante. Standardelede asigurare a calitatiiOperatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui in domeniile aferente contractului, Standarde de protectia mediuluiOperatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent lui
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a)Punctaj maxim de 80 puncte se acorda pt pretul ofertei cel mai mic.b)Pentru alt pret prevazut la lit.a) se acorda astfel: p1-pretul ofertei n = pret minim/pret (n) x 80.Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA indicat in formularul de oferta.
Termenul de interventie in cazul unor defectiuni in perioada de garantie acordata pentru lucrare
5
Descriere: Punctajul pentru factorul Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei (minim 8 ore, maxim 24 ore) se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare, ,Pn? se acorda 5 de puncte; b) pentru un timp de mobilizare mai mare decat cel prevazut la lit. a) ?Pmax? (dar nu peste 24 ore) punctajul se acorda astfel: Pdurata = (Pn / Poferta) x 5. Oferta care prezinta un termen de mobilizare mai mare de 24 ore va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art. 36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta, iar pentru oferta al carei timp de interventie va fi mai mic de 8 ore nu se va puncta suplimentar.
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata(exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 15 puncte;b) pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazuta la pct a), punctajul se acorda astfel : P2 perioada de garantie n = (perioada de garantie (n))/ perioada de garantie maxima x 15 puncte.c)Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 24 luni si maxim 60 luni.Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai mici decat 24 luni, vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, sau sunt mai mari decat 60 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.primaria-logresti.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer