Achizitie publica - Protectie pasiva la incendiu
Detaliu pentru invitatia numarul 344391
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344391/27.03.2013
Denumire contract: Protectie pasiva la incendiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Protectie pasiva la incendiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Protectie pasiva la incendiu?Contractul va include: a) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologiceb) Testare si punere in functiunec) Monitorizarea functionarii instalatiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesard) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de .... luni (se va completa de autoritatea contractanta)e) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 44482000-2 - Dispozitive de protectie impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 590.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2%din valoarea contractului, respectiv2 491, 00lei, respectiv 568, 72 euro conform curs BNR din data de 26.02.2013Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sfantu Gheorghe. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi 26.02.2013.3. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original, care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: - plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- dreptul Beneficiarului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)contestatia sa a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare, in conformitate cu art. 278ยน (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10 %, din valoarea contractului fara tva. Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , conform art, 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii , conform Formular din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G. nr 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1, Declaratie privind eligibilitatea2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006-3. , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-4, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. -5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6, Prezentarea certificatuluide atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7, Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul8. Cazier judiciarPerosane cu functii de conducere care au rol de decizie privind obiectul proceduriiManager: Andras Nagy Robert , Director financiar contabil: Ec.Fulop Arpad , Oficiul Juridic Doci Cristina, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, Responsabil achiz. Szavuj Emoke, Membrul comisiei de evaluare Catea Gheorghe, membrul comisiei de evaluare: Bucur CostacheConsiliul de administratie - FULOP CSABA, VERES ILDIKO, DOMOKOS IBOLYA, AGOSTON LASZLO 1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri , documentele vor fi prezentate obligatoriu de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copieIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului - sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificareFisa de informatii generale: -se solicita ca cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fieegala sau mai mare decat valoarea contractului, conform cap.II.1.4)Documente ptr. confirmarea cifrei de afaceri: a)Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente;b)Alte documente echivalente, Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de ofertanti , dupa caz), resursele financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - se solicita: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Experienta similara se va dovedi prin prezentarea de procese verbale de predare-primire si/sau de receptie - in copie conform cu originalul/recomandari din partea beneficiarilor., Personal: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul.Declaratie care va cuprinde lista cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata conform Formular 10 din sectiunea formulare., Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autenticain sensul art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele tehnice si profesionale invocate., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala prevazute la punctul III.2.3pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordate., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificate care atesta implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001/2000, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie, "conform cu originalul"., in cazul in care operatorul economic nu detine un astfel de certificat, trebuie sa furnizeze un document care garanteaza ca produsul realizat indeplineste conditiile de calitate prescrise de documentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
25
Descriere: Timp de excutie
Componenta tehnica
15
Descriere: Timp de garantie a instalatiei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 13:12