Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Protejarea conductei de transport gaze naturale Dn 250 Ungheni-Deleni


Detaliu pentru invitatia numarul 333222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 333222/06.08.2012
Denumire contract: Protejarea conductei de transport gaze naturale Dn 250 Ungheni-Deleni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Protejarea conductei de transport gaze naturale Dn 250 Ungheni-Deleni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru protejarea conductei de transport gaze naturale Dn 250 Ungheni-Deleni
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum: 2.000 lei.2. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea AC, pt suma specificata.3. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine cel putin informatiile cuprinse in Formularul 6 model Scrisoare de garantie bancara / instrument de garantare.- virament bancar in contul A Cnr. RO11TREZ4765006XXX000224 deschis la Trez MunTg-Ms, cod fiscal 4322980 - se va prezenta ordin de plata confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderea ofertelor.Nota: 1. Instrumentul de garant financ - in original, separat, neinclus in coletul sigilat cu oferta si doc de calificare.2. Ofertantii I.M.M. - conf. L. 346/2004 cu mod. si complet. ulter., pot depune 50% din GPinsotit de Form 7.3. A C poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.4. A Csolicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine din GP suma de 1.032, 10 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara T.V.A. Pt. ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa primirea garantiei de buna executie in original si semnarea contractului de catre ambele parti, Autoritatea contractanta va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de derulare a contractului de lucrari (inclusiv perioada de notificare a defectelor), respectiv 37 de luni.Modul de restituire a garantiei de buna executie va fi in conformitate cu prevederile art. 92 alin. 4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.I. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.180, Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.II. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.Ter?ul sus?inator are obliga?ia de a completa, semna si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) ?i d) din OUG 34/2006, Formular 2.III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 3.IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Formular 9. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepre?edin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Bataga Valer, Director executiv DDRIP; Suciu Calin, sef serviciu DDRIP; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Alin Marginean-serviciu Financiar - Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, Gorea Mihaela, Burus Adriana, Stan Sorin, Serban Maria, Lokodi Emoke si consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.V. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.- Se va prezenta Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.Nota: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. 1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru ersoane juridice/fizice, straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Autorizatia emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei pentru lucrari asupra conductelor de inalta presiune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Cerinta nr. 2Declaratia (eventualilor subcontractanti) privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer