Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Protejarea retelelor electrice a liniei de contact CFR, in cadrul proiectului ?Reabilitare sistem rutier pe DJ 123A, Tusnad - Sancraieni, km 0+000-14+600?


Detaliu pentru invitatia numarul 329093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 329093/08.06.2012
Denumire contract: Protejarea retelelor electrice a liniei de contact CFR, in cadrul proiectului ?Reabilitare sistem rutier pe DJ 123A, Tusnad - Sancraieni, km 0+000-14+600?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5 camera 23 registratura, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5 camera 326, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Protejarea retelelor electrice a liniei de contact CFR, in cadrul proiectului ?Reabilitare sistem rutier pe DJ 123A, Tusnad - Sancraieni, km 0+000-14+600?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Protejarea retelelor electrice a liniei de contact CFR, in cadrul proiectului ?Reabilitare sistem rutier pe DJ 123A, Tusnad - Sancraieni, km 0+000-14+600?
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 002.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 186 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate plati si la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul depune contestatie, si aceasta va fi respinsa de catre CNSC, autoritatea contrcatanta va retine o suma din garantie de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se va ia in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: se solicita prezentarea Formularului nr1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Cerinta 2: neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?;Cerinta 3: Ofertantii vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul nr. 3;Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta 4: Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Formularul va fi prezentat si de catre tertii sustinatori.Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/contractele/bugetul- aferente prezentei proceduri, sunt: Borboly Csaba - presedinte, Petres Sandor - vicepresedinte, Sofalvi Laszlo - vicepresedinte, Egyed Arpad - secretarul judetului, Birtalan Jozsef - administrator public, Gabor Laszlo - director economic, Szabo Barna - director, Orban Bela - director general, Papai Carol - director general adjunct, Bara Jolan - sef compartiment, Balint Andras - consilier, Domjan Reka-Ilona - consilier, Gyorgy Emilia - consilier, Bencze Laszlo - consilier. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului comertului, - Autorizatie de functionare sau altele echivalentePersoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale care cuprinde cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Se va completa Formularul nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea Formularului nr. 6- Declaratie privind lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Documente de confirmare care insotesc formularul depus (lista lucrarilor): a. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (continand datele cuprinse in formularul nr.6)b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia;? prezentarea cel putin a 1(unei) recomandari din partea unor beneficiari/clienti;In conformitate cu Avizul MTI ? CNCF ?CFR? SA nr. 5/7/2843/13.12.2011 acordat pe baza Ordinului MT nr. 158/1996: ofertantul trebuie sa fie autorizat AFER pentru lucrari in zona de siguranta a caii ferate., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, se solicita urmatoarele: ? completarea Formularului nr. 8- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Se mai solicita: informatii privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul), respectiv informatii privind asocierea (daca este cazul): ? completarea Formularului nr. 9- Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora.? completarea Formularului nr. 10 ? Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat., Informtaii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, se solicita urmatoarele: o completarea Formularului nr. 7- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta: ? Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens. - Formularul nr. 11.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer