Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROTEZA BIONICA (ELECTRONICA) PENTRU MEMBRU TORACIC STANG


Detaliu pentru invitatia numarul 352822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Numar invitatie: 352822/20.08.2013
Denumire contract: PROTEZA BIONICA (ELECTRONICA) PENTRU MEMBRU TORACIC STANG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"Cod fiscal: 4364594, Adresa: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.319.30.72, Fax: 319.30.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010825, telefon: +40 213193072, fax: +40 213193072, persoana de contact: Georgeta Nica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante - Amfiteatrul din cadrul Ambulatoriului de Specialitate - etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZA BIONICA (ELECTRONICA) PENTRU MEMBRU TORACIC STANG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PROTEZA BIONICA, COMPUSA DIN: 1)MANA BIONICA -MINIM ACORD CADRU 1 BUC.; MAXIM ACORD CADRU 1 BUC.; MINIM CONTRACT SUBSECVENT 1; MAXIM CONTRACT SUBSECVENT 1 - VAL.FARA TAVA 202.000, 002)COT MECANIC- MINIM ACORD CADRU 1 BUC.; MAXIM ACORD CADRU 1 BUC.; MINIM CONTRACT SUBSECVENT 1; MAXIM CONTRACT SUBSECVENT 1 - VAL.FARA TAVA 4.000, 003)COT BIONIC - MINIM ACORD CADRU 0 BUC.; MAXIM ACORD CADRU 1 BUC.; MINIM CONTRACT SUBSECVENT 0; MAXIM CONTRACT SUBSECVENT 1 - VAL.FARA TAVA 159.000, 00AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE PE COMPONENTELE PROTEZEI, RESPECTIV MANA BIONICA SI COTUL MECANIC SI ULTERIOR PENTRU COTUL BIONIC, IN FUNCTIE DE NECESITATEA CONCRETA (PROGRAMUL DE RECUPERARE STABILIT)
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 000 - 397, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se const., conf.art.86 alin(1)din HG 925/2006 prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari.Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conf.Legii nr.346/2004 of. trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.In cazul asocierii, ptr.a beneficia de Prev.Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria IMM.Ptr.IMM se constituie in cuantum de 50%.Gar.trebuie sa fie irevocabila, emisa in favoarea SUUMC Buc.Valab.va fi cel putin egala cu per.min.de valab.a ofertei(90 zile).Se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.SUUMC are dreptul de a retine gar., in cond.art.87 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, SUUMC va retine contestatorului garantia in conditiile art 2781 alin (1).Nota: 1.Daca of. opteaza pentru const.gar.sub forma SGB, acest doc.trebuie sa fie intocmit conform formularului F 10 din Sectiunea III?Formulare?.2.Viramentul bancar in favoarea SUUMC, se poate realiza in cont de virament RO77TREZ7015005XXX000171 Trez.sectorului 1, a Mun.Bucuresti.OP reprezentand const. gar. va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada const.va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Of.va fi respinsa daca nu este insotita de gar. in cuantumul, forma si avand per.de valab.solicitate in fisa de date.Ptr.gar.in alte valute se va avea in vedere curs leu/alta valuta la data publicarii invitatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire2)Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. - Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.3)Cerinta obligatorie: Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.4)Cerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006 -Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Reprezentantul A.C. este domnulAurelian Emil. RANETTIPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Marinescu Cosmin, Dumitrescu Gheorghe, Jinga Mariana, Boboc Daniela, Ciocirlan Mihaela, Codres Leonard, Sava Laurentiu si Preda Luminita.5)Cerinta obligatorieDeclaratia de participare la procedura -Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.6)Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.7)Acord de subcontractare - Prezentarea Formularului F.6. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuireOfertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 (exceptie litera b ? obligatii privind taxele si impozitele) din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. 1) Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului. - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitieCerinta obligatorie: Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilitDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: Conform prevederilor art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer