Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROTEZE AUDITIVE


Detaliu pentru invitatia numarul 335359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Numar invitatie: 335359/13.09.2012
Denumire contract: PROTEZE AUDITIVE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. HociotaCod fiscal: 4316210, Adresa: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Telefon: 021-410.09.82, Fax: 021-410.02.78
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050751, telefon: +40 214100982, fax: +40 214100278, persoana de contact: Petcu Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050751, telefon: +40 214100982, fax: +40 214100278.Sala de cursuri.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE AUDITIVE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de proteze auditive pentru hipoacuzie usoara-severa si severa -profunda.
II.1.6) CPV: 33185000-0 - Proteze auditive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Este de 1% pentru fiecare lot .Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant (formular 2) ? original, semnat si stampilat; Declaratie privind eligibilitatea (formular 3) ? original, semnat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 (formular4) ? original, semnat si stampilat;Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.( copie conform cu originalul , semnat si stampilat)Certificat privind plata impozitelor locale - original saucopie conform cu originalul;In situafia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contribufiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, In conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in fara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceastacerinta nu este indeplinita, Conform cu prevederile art.9(1) din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP, In cazul in care in fara de origine sau in fara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situafiile, atunci va fi acceptata: -fie o declarafie pe proprie raspundere;
-fie o declarafie autentificata data Tn fafa unui notar, a unei autoritafi administrative sau judiciare ori a unei asociafii profesionale care are competence Tn acestsens.Declaratia 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 legat de conflictul de interese (conform tabel nominal) Certificatul constatator? original sau copie conform cu originalulsemnata si stampilata;Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR.314/2Autorizatia de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii valabila la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formular 1), care sa cuprindadeclaratia privind media cifreide afaceri anuala globala pentru ultimi 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelorsimilare efectuate in ultimii 3 ani (formular 5); Cataloage, pliante, brosuri, manuale de utilizare - traduse in limba romana ? originale sau copiiMostre.Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer