Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROTEZE ORTOPEDICE


Detaliu pentru invitatia numarul 322966
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 322966/29.03.2012
Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 0262275904, fax: +40 0262275904, persoana de contact: SANTA IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc in Sala de consiliu (Capela) a Spitalului Judetean de Urgenta Baia Mare STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: DENUMIRECantitate minima Cantitate maximaLOT 1. PROTEZE AUSTIN MOORE30 bucati60 bucatiLOT 2. PROTEZE NECIMENTATE MODULARE DE REVIZIE2 bucati6 bucatiLOT 3. PROTEZE TOTALEDE SOLD NECIMENTATE4 bucati8 bucatiLOT 4. PROTEZE TOTALE DE SOLD CIMENTATE CU COADANEPOLISATE48 bucati118 bucatiCIMENT ORTOPEDIC FARA ANTIBIOTIC96 bucati236 bucatiLOT 5. PROTEZE TOTALECIMENTATE CU COADAPOLISATA4 bucati8 bucatiLOT 6. CIMENT ORTOPEDIC CU ANTIBIOTIC8 bucati16 bucati
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare pe fiecare lot in valoarelot1=206 RONlot2=487 RONlot3=328 RONlot4=3591 RONlot5=149 RONlot6=19 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor, Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataDe asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi atasata de plicul exterior, pentru a da posibilitatea comisiei de evaluare sa returneze plicurile care contin documentele de calificare si propunerea tehnica si financiara nedeschise, in absenta garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita de autoritatea contractanta.OFERTELEcare nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere si returnate nedeschise .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerDr. Dragos Radu-Medic primar ortopedie -Director medicalDr. Prie Andrei- Medic specialist ortopedie-Coordonator Program National 2.9As.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa IonelDeclaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 nel- Birou Achizitii Publice- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente cu cel mult 30 zile inainte de data in care se depun ofertele/candidaturile Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Se vor depune pana la data limita mentionata in invitatiade participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta « Dr. Constantin Opris «Baia Mare, str.George Cosbuc , nr.31 in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii CERERE DE OFERTE ??PROTEZE ORTOPEDICE?? impreuna cu inscriptia ?? A NU SE DECHIDE INAINTE DE DATA DE.. precizata in invitatia de participareCertificatul Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial valabil la data depunerii ofertei. Certificatul in original sau copie legalizata sau xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.Sa aiba in dotare pistol autoclavabil de injectare a cimentului, cu optiuni de umplere si presurizare, o pompa manuala autoclavabila de vid, pentru evacuarea aerului din vasul de mixaj al cimentului, insertor metalic autoclavabil pentru restrictorul de ciment.Ofertantul sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere ca pune la dispozitia unitatii contractante in custodie un stoc complet de proteze Moore - diametru exterior al capului marimea 38-60, care sa fie completat la cererea unitatii contractante in termen de 48 de ore de la data instiintarii necesitatii completarii.Ofertantul sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere ca detine instrumentatia completa pentru toate tipurile de implanturi oferite de el si ca pune la dispozitia unitatii contractante instrumentar de implantare care contine inclusiv calibratoare de cap femural pe toata perioada contractului.Autoritatea contractanta isi rezervadreptul de a solicita in perioada evaluarii ofertelor, prezentarea acestui instrumentar in vederea analizarii de catre comisia de evaluare.Ofertantul sa prezinte cel putin un document /contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim 3documente /contracte/procese verbale prin care sa confirme livrarea de produse de la alte clinici de specialitate, sau spitale judetene care sa ateste faptul ca implanturile solicitate au fost utilizate in unitatile sanitare respective.Studiu clinic randomizat retrospectiv pe 5 ani pentru fiecare implant oferit pentru lotul 2, 3, 4, 5.Furnizorul sa ofere pe perioada desfasurarii acestui contract instrumentatia completa pentru toate tipurile de implanturi luate in discutie, pentru utilizare, inclusiv instrumentatia necesara aplicarii cimentului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre: 1 bucata din fiecareOfertantul sa prezinte o mostra sterila a produsului, care sa poata ramane in posesia Comisiei de licitatie pana la adjudecare.Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.Prelucrarea materialului pentru obtinerea implanturilor sa fie specificata in documentatia insotitoare si sa includa topirea in vacuum.Ofertantul sa insoteasca descrierea tehnica detaliata a produselor de documente tehnice originale din care sa reiasa caracteristicile mentionate in oferta tehnica. Furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO 9001:2008 EN.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau AUTORITATEA CONTRACTANTA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer