Achizitie publica - PROTEZE ORTOPEDICE
Detaliu pentru invitatia numarul 326834
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326834/15.05.2012
Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE PROTEZE ORTOPEDICE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE ENDOPROTEZARECPV 33183200-8Valoarea estimata a contractului de furnizare este de 186000.00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este obligatorie . Cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa B PENTRU FIECARE LOT IN PARTE Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, inconformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este 5% din valoarea contractului faraTVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Pitesti . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Completarea formular1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 -completarea formularului2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea formularului 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006- completarea formularului 7-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER dr. SORIN VASILESCU , DIR. MEDICAL dr. SERB DRAGOS, DIR. FIN. CONT.ec. RODICA BESLIU , DIR. INGRIJIRI as.BADIU MARIANA COMPARTIMENT ACHIZITII ec.CIRSTEA CASIAN), este exclus din procedura de atribuireDeclaratie pe propria raspundereconf.art. 11 din HG 925 / 2006 Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintelede calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire .-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-Certificat eliberat D.G.F.P , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?, In cazul clasarii pe primul loc, ofertantul va prezenta documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil la datelede 31.12.2010 si/sau 30.06.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; (raport de audit, raport al cenzorilor);
- completarea formularului 3- Fisa de informatii general
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aviz de functionare emis de Ministerul SanatatiiDeclaratii de conformitate a produselorIn cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.- Acordulde asociere completarea formularului 8- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare si specificarea loturilor care urmeaza a le executa subcontractantii.In cazul subcontractarii, se va prezenta formularul cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:23