Achizitie publica - PROTEZE ORTOPEDICE
Detaliu pentru invitatia numarul 345081
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345081/11.04.2013
Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, REGISTRATURA, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BIROUL DE ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67-SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1-PROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATAlot.2-PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATAlot.3-PROTEZA TOTALA DE GENUNCHICIMENTATAlot.4 -PROTEZA TOTALA DE REVIZIENECIMENTATA
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 420 - 245, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1.Proteza totala de sold cimentata-880, 00lei;lot 2.Proteza totala de sold necimentata-1137, 50lei;lot 3.Proteza totala de genunchi cimentata- 227, 20lei;lot 4.Proteza totala de revizie necimentata-209, 70lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancara .In numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara, sau alta institutie financiara acreditata.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, suma in conf.cu prevederile art.278 indice 1/OUG 34/2006. EHIVALENT LEU/EURO se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVAsi se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea art.180 din OUG nr.34/2006 actualizataDeclaratieprivind neincadrareainprevederile art. 69^1 dinOUG 34/2006Declaratieprivind neincadrareainprevederile art.181 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata datoriilor scadente in lunaanterioara depuneriiofertelor.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr. Majdik Vasile? Director medical-Marian Ambrozie ? Consilier Juridic-dr.Neaga Florian Claudiu ? sef sectie Ortopedie-ec.Cristea Voica ? Birou Achizitii -Avizul de functionare, sau certificatul de inregistrare, eliberat de Ministerul Sanatatii , conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale valabil la data limita de depunere a ofertelor .-Certificat constator , emis de ONRC, informatiile cuprinse in acest documenttrebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie minim: lot.1=22000, 00lei; lot.2=22750, 00lei;lot.3=5680, 00lei; lot 4=6990, 00lei.Pentru calculul echivalentei se aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru fiecare an in parte .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.b)Declaratie de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul.CE.Mostre: 1 bucata din fiecare produs ofertat. Certificarea sistemului de management al calitatii cf.SR EN ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 12:40