Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROTEZE ORTOPEDICE


Detaliu pentru invitatia numarul 349632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 349632/01.07.2013
Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262205100-2114, fax: +40 262275904, persoana de contact: SANTA IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: "Capela" Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris"Baia Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MINIMMAXIMLOT 1. PROTEZE AUSTIN MOORE10 bucati 60 bucatiLOT 2. PROTEZE NECIMENTATE MODULARE DE REVIZIE 2 bucati 6 bucatiLOT 3. PROTEZE TOTALEDE SOLD NECIMENTATE 4 bucati 12 bucatiLOT 4. PROTEZE TOTALE DE SOLD CIMENTATE CU COADANEPOLISATE16 bucati 118 bucatiCIMENT ORTOPEDIC FARA ANTIBIOTIC 32 bucati 236 bucatiLOT 5. PROTEZE TOTALECIMENTATE CU COADAPOLISATA 4 bucati 20 bucatiLOT 6. CIMENT ORTOPEDIC CU ANTIBIOTIC 8 bucati 40 bucati
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 840 - 550, 108 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareLOT 1. 1500 RONLOT 2.800 RONLOT 3. 1000 RONLOT 4. 6000 RONLOT 5.800 RONLOT 6.190 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor-In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data de 09.05.2013, respectiv 1Euro = 4.3249 LEI (RON) De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor. Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara - In numerar, prin depunere la casieria spitalului - prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, In caz de depunerea a unei contestatii din partea unui ofertant la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, la care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata conform art. 278^1 din OUG 24/2006, art. 1, alineat (a).De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec. Pintea Sorina-ManagerEc. Checiches Marcela ? director finaciar contabilDr. Dragos Radu-Medic primar ortopedie?Sef sectie Ortopedie-TraumatologieDr. Prie Andrei- Medic primar ortopedie- Coordonator Program National 2.9As.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din anexa formulare sectiunea 3Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor depune pana la data limita mentionata in invitatiade participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta « Dr. Constantin Opris «Baia Mare, str.George Cosbuc , nr.31 in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii CERERE DE OFERTE ??PROTEZE ORTOPEDICE?? impreuna cu inscriptia ?? A NU SE DECHIDE INAINTE DE DATA DE.. precizata in invitatia de participare, valabilitatea sa fie la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Certificatul Constatatoremis de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC, informatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre: 1 bucata din fiecareOfertantul sa prezinte o mostra sterila a produsului, care sa poata ramane in posesia Comisiei de licitatie pana la adjudecare.Cerinta nr.2Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.Cerinta nr. 3Autoritatea Contractanta solicita experienta similara prin cel putin un contract de furnizare pentru care trebuie sa prezinte document /contract/proces verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer