Achizitie publica - PROTEZE SI CIMENTURI ORTOPEDICE
Detaliu pentru invitatia numarul 350210
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350210/10.07.2013
Denumire contract: PROTEZE SI CIMENTURI ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE SI CIMENTURI ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona produsele PROTEZE SI CIMENTURI ORTOPEDICE, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 334 - 552, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea in lei a garantiei de paticipare pe loturi este: Lot 1 Endoproteza totala primara cimentata de sold nepolisata cu autocentrare in canalul femural = 1.810 leiLot 2 Endoproteza totala primara necimentata de sold ? titan poros = 945 leiLot 3 Endoproteza totala cimentata de sold de revizie = 65 leiLot 4 Endoproteza totala primara necimentata de sold - metal fibrilar = 115 leiLot 5 Endoproteza totala primara cimentata de genunchi cu componenta tibiala fixa cu trei raze de curbura = 1.725 leiLot 6 Ciment ortopedic cu antibiotic = 660 leiLot 7 Proteza totala de sold bipolara necimentata = 115 leiLot 8 Proteza totala de sold bipolara cimentata = 105 leiGarantia de participare se va constitui conform art. 86 al HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara, depunere in numerar la caseria autoritatii contractante, polita de asigurare sau ordin de plata in contul: RO75TREZ2165006XXX025377, deschis la Trezoreria Cluj.Ofertantii care beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare vor completa Formularul nr. 12.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: Conform HG 925/2006, art. 90 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Conform HG 1045/2011 care modifica alineatul 3 al art. 90 din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Se completeaza Formular: 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se completeaza Formular: 2- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP. Se completeaza Formular: 3- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Patrichi Sanda - Manager, Marian Birica - Director Financiar-Contabil, Dr. Szeplaky Attila - Medic primar, Dr. Filip Nicolae - Medic primar, Galea Consuela - Sef Birou Achizitii Publice Contractare, Dorutiu Lucia ? Inginer Birou Achizitii Publice Contractare, Deac Eugenia Aurora - Economist Birou Financiar Contabil. Se completeaza Formular: 4- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.- Dovada inregistrare emisa pe numele ofertantului - Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra a produsului ? Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Ofertanti vor depune sau trimite mostre la fiecare lot pentru produsele ofertate, pana la ora 15 a ultimei zile de depunere a ofertelor, la adresa: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca Strada: Viilor nr. 46-50, cod postal 400347, Judetul: Cluj, Biroul Achizitii Publice Contractare ISO 9001:2008 sau echivalent - Art. 191, art. 192, si art. 193 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Se prezinta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 11:16