Achizitie publica - PROTEZE VASCULARE PROGRAM BOLI CARDIOVASCULARE
Detaliu pentru invitatia numarul 350308
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350308/11.07.2013
Denumire contract: PROTEZE VASCULARE PROGRAM BOLI CARDIOVASCULARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: +40 0232267706, Fax: +40 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Iasi, B-dul Independentei nr 1, serv. achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROTEZE VASCULARE PROGRAM BOLI CARDIOVASCULARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de proteze vasculare pentru pacientii inscrisi in Programul national de Boli Cardiovasculare
II.1.6) CPV: 33184200-5 - Proteze vasculare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor in cuantum fix de pana la 2% din valoarea estimata fara TVA a lotului.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea acordului ? cadru si a primului contract subsecventGarantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original;se va respecta modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridon? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie;Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A dinSectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 dinSectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr. DianaCimpoesu, Director Fin Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv Achiz Publice Ec. Monica Vicol, Dr. Popa Radu Florin - Sef Clinica Chirurgie Vasculara, jurist Ada Soranescu, Ec. Andreea Rusu Serv Achiz Publice.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu existaprevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privindachitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprieraspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii deplata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatiicontractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata decatre persoana autorizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizatasau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Aviz de functionare si anexa emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte autorizarea pentru importul/comercializarea/depozitarea de dispozitive medicalecorespunzator obiectului procedurii de achizitie - solicitare conform Legii 176 / 18.10.2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se vacompleta si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 dinSectiunea ? ?Formulare?.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. - cel putin unul.in cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiectiveoperatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic., se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile ofertatein vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor carefac obiectul achizitiei Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare; mostrele prezentate de catre ofertantii declarati castigatori vor fi pastrate ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori vor fi restituite in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Mostreledepuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. Prezentarea mostrelorreprezinta o conditie elimininatorie, iar neprezentarea lor sau prezentareaunor mostre necorespunzatoare duce la respingerea ofertantului.Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) undese va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata inDocumentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va aveaobligatia asigurarii si sigilarii mostrelor Autoritatea contactanta nu raspundede lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor indiferent din vina cui s-a produs Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului demanagement de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente aleacestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cuoriginalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii caredovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul vaprimi certificarea), Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului demanagement de calitate conform standardului ISO 13485 ?Dispozitivemedicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri dereglementare- original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Nuse accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc caraportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primicertificarea)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 14:51