Achizitie publica - PT - Reparatii sediu administrativ
Detaliu pentru invitatia numarul 307920
JudetulMures
Cod de identificare fiscala: 4322980
Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures
Telefon: 0265-263211
Fax: 0265-268718
Denumire invitatie: PT - Reparatii sediu administrativ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectare conform temei de proiectare aprobate si anexate prezentei documentatii privind intocmirea proiectului tehnic pentru lucrarile de reparatii la Palatul Administrativ, sediu al Consiliului Judetean Mures, str. Primariei nr.2
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.08.2011 09:53)
Data publicarii: 03.08.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei, nr. 2, Tirgu Mures, jud. Mures
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului Judetean Mures, str. Primariei, nr. 2, Tirgu Mures, jud. Mures.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 154, 296 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantiea participare: 3.086 lei; Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181; Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Certificat constatator emis de ORC; Fisa de informatii generale; Lista principalelor prestari de serviciiexecutate în ultimii 3 ani;Declaratie privind efectivul mediu anual pe 2011 al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista cu personalul de specialitate necesar realizarii contractului; Informatii privind subcontractantii/asociatii; Certificat ISO 9001
Atasata prezentului anunt
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Deoarece nu a fost depusa nicio oferta, conform prevederilor art. 209, alin (1) litera c) din ORDONANTA DE URGENTANr. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, procedura de achizitie se anuleaza