Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PT + DDE ? Amenajare piste de biciclete pe Faleza Mures din Municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 331557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 331557/11.07.2012
Denumire contract: PT + DDE ? Amenajare piste de biciclete pe Faleza Mures din Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-283, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 13 ? Serviciul Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PT + DDE ? Amenajare piste de biciclete pe Faleza Mures din Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?PT + DDE ? Amenajare piste de biciclete pe Faleza Mures din Municipiul Arad? pentru proiectul ?Dezvoltarea comuna a pistelor de biciclete in Arad si Gyula? proiect finantat prin Programul de CooperareTransfrontaliera Ungaria- Romania 2007-2013, din FondulEuropeande Dezvoltare Regionalaale Uniunii Europene
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 578 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 6.000 lei. Per. de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). GP se constituie prin: instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006), sau OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GP la licitatii al Mun. Arad deschis la Trez. Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. In cazul in care ofertantul va depune, in cf. cu art. 86 din HG 925/2006 scr. de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scr. de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor?. AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora desch. ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si per.de valab. Solic. prin doc. de atrib. Dovada constit. GP trebuie prezentata a.i. comisia de evaluare sa poata constata indep. acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc. de calif., prop. tehnica si prop. fin. Ofertantii care vor constit. GP cf. art. 16 (2) din L. 346/2004 priv. IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ. si vor completa form. nr. 5 . In cazul in care proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, conform art. 278?1 alin (1)din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri din facturile inaintate la plata. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011 are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Bogdan Faur ? presedinte cu drept de vot; dna. Laura Bocancios ? membru; dna. Camelia Burza? membru; dna. Adina Dudas ? membru; dna. Cristiana Dagau ? membru; dna. Adriana Sobaru ? membru de rezerva; dl. Lucian Hategan ? membru de rezerva; dl. Gheorghe Falca ? primar; dl. Levente Bognar ? viceprimar; dna. Geanina Pistru ? viceprimar; dna Claudia Macra ? administrator public; dl. Petru Tamas ? director economic; dl. Ciprian Puie ? consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Bonca Ovidiu, consilier local, dl. Saplacan Gheorghe, consilier local, dl. Dekany Alexandru Tiberiu, consilier local, dl. Rosu Petru, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Dragan Gheorghe, consilier local, dl. Serb Lucian, consilier local, dl. Gligor Teodor, consilier local, dl. Manta Florin, consilier local, dl. Melinte Marian, consilier local, dl. Maxim Dimitrie, consilier local, dl. Schill Gheorghe, consilier local, dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier local, dna. Chirilov Adriana, consilier local, dl. Biringer Bruno, consilier local, dl. Tabuia Stefan, consilier local, dna. Cismasiu Adriana, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Rasunoiu Camelia, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 15. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleOfertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de minim 600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)., Informatii privindcapacitatea profesionala. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului), respectiv 1 expert, dupa cum urmeaza: - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri care sa fi participat la intocmirea a cel putin un proiect similar si sa aiba o vechime de cel putin 3 ani ca proiectant, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani, . Experienta similaraSe vor completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani ( se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au executat un contract de prestari servicii de proiectare drumuri/trotuare/piste biciclete de minim 300.000 lei.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: 1. copie a partilor din contract ce contin informatii relevante;2. o recomandare din partea beneficiarilorpentru contractul de prestari servicii similar prezentat la experienta similara Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Bogdan Faur
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FondulEuropeande Dezvoltare Regionalaale Uniunii Europene)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer