Achizitie publica - PT, DE, CS, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de derulare a lucrarilor si intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente cadrul proiectului: ?Sistem canalizare menajera si stati
Detaliu pentru invitatia numarul 349003
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349003/20.06.2013
Denumire contract: PT, DE, CS, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de derulare a lucrarilor si intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente cadrul proiectului: ?Sistem canalizare menajera si statie de epurarein Comuna Socodor, modernizare strazi in Comuna Socodor, reabilitareretelede apa cvartetele 2 si 3, organizare festival local ? Praznic de Pita Noua? in comuna Socodor si centru de zi pentru ingrijire batraniin Comuna Socodor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 0257358100, fax: +40 0257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Socodor nr.1, judetul Arad.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PT, DE, CS, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de derulare a lucrarilor si intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente cadrul proiectului: ?Sistem canalizare menajera si statie de epurarein Comuna Socodor, modernizare strazi in Comuna Socodor, reabilitareretelede apa cvartetele 2 si 3, organizare festival local ? Praznic de Pita Noua? in comuna Socodor si centru de zi pentru ingrijire batraniin Comuna Socodor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica, detalii de executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de derulare a lucrarilor si intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivelor de investitii in cadrul proiectului: ?Sistem canalizare menajera si statie de epurarein Comuna Socodor, modernizare strazi in Comuna Socodor, reabilitareretelede apa cvartetele 2 si 3, organizare festival local ? Praznic de Pita Noua? in comuna Socodor si centru de zi pentru ingrijire batraniin Comuna Socodor, Judetul Arad?Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic si la detaliile de executiece se vor prezentapentru fiecare lucrare in parte. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie. Va fi asigurata asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor pentru toate actiunile in parte.In cadrulcontractul finantat de FEADR, masura 3.2.2., conform Contract de finantareF 322010950200037/17.12.2012 incheiat intre Comuna Socodor si APDRP are ca obiect?Sistem canalizare menajera si statie de epurarein Comuna Socodor, modernizare strazi in Comuna Socodor, reabilitareretele de apa cvartetele 2 si 3, organizare festival local ? Praznic de Pita Noua? in comuna Socodor si centru de zi pentru ingrijire batraniin Comuna Socodor, Judetul Arad?, serviciile de proiectare suntin valoare totala de 443.768 fara TVA din care 0, 17 %, reprezinta diverse si neprevazute, in cuantum de 753 lei
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 6.600 lei pentru LOT 1, 1.400 lei pentru LOT 2, 430 lei pentru LOT 3, 260 lei pentru LOT 4.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita in numele ofertantului in orice moneda, la cursul leu/valuta afisata de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO04TREZ0225006XXX000271, deschis la TrezoreriaChisineu Cris.Ofertantii care depun garantia de participare prin O.P., viramentulva trebui confirmat de banca beneficiarului, respectiv Trezoreria Chisineu Cris pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Formular 1.Oferta va fi respinsa cainacceptabila in cazul in care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, conform art.33, alin (3), lit b.din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire(Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 5); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 14); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);In cazul in care figureaza inscrise in Certificat de atestare fiscala obligatii de plata restante oferta va fi respinsa ca inacceptabila. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art. 9, alin (1) din ordinul 509/2011- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011); In cazul in care figureaza inscrise in Certificat de atestare fiscala obligatii de plata restante oferta va fi respinsa ca inacceptabila.4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertei;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita de depunere a ofertei;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu ofertaindependenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: JuraIoan Dimitrie, Viceprimar: Teorean Ioan Cornel , Secretar: Negrau Livia, Responsabil achizitii si Presedintele Comisiei de evaluare: Crisan Gheorghe, Membrii comisiei de evaluare: Pascutiu Gheorghe Florin ? membru, Iliesi Brigitta Claudia - membru, Teorean Viorica Constanta ? membru supleant, Consilieri locali : Crisan Ramona, Nadaban Cornel Constantin, Nadaban Stelian Traian, Unc Dimitrie, Igna Ioan, Mezei Alin, Hanza Remus Ovidiu, Sacara Doru Ioan, Darazs Tibor, Tapos Ioan Dimitrie.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 15).Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP exceptand documentele emise de catre ofertant care se vor prezenta in original (Formularul 5, Formularul 14, Formularul 6, Formularul 7 si Formularul 15).Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In cazul neprezentarii (lipsei)oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este posibila completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul persoanelor juridice/fizice romane: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.1). Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Din certificat trebuie sa reiasa urmatoarele: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.2. (lot1)Prezentarea de documente care dovedesc detinerea atestatului eliberat de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - prezentarea atestatului in cauza eliberat conform Ordinului Ministerului Mediului nr. 671 din 25 octombrie 2007 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.Pentru persoanele juridice straineSe solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.In cazul neprezentarii (lipsei) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este posibila completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1CMA (globala) pe ultimii 3 ani trebuie sa aiba pragul de minimum: 600.000 leipentru LOT 1, 140.000 lei pentru LOT 2, 40.000 lei pentru LOT 3, 26.000 lei pentru LOT 4.Modalitate de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012), (Formular 8);Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza.Se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, CMA poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 16). In cazul in care nu sunt prezentate toate documentele solicitate nu este permisa completarea ulterioara., Cerinta nr. 2Cap. ec. si fin a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura rel. juridice existente intre ofertant si pers. respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez. unui angaj. ferm al pers.resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofertantului res. fin. invocate. Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in situatia care det. excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, 181 literele a, c indice 1 si d si art. 69 indice 1din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator., Cerinta 3.Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectarepentru toate loturile conform Ordinului ANRMAP nr 509/2009 precum siart 185 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta asigurare profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.In cazul neprezentarii (lipsei) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1) Experienta similara: LOT 1 O lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 anide servicii similare de proiectare lucrari similare fieretele de canalizare fie statii de pompare fie statii de epurare, in valoare de minim 300.000 lei fara TVA, insotita de perioada de prestare, valori, beneficiari, indiferent daca acesteia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte, cu o valoare cumulata de minimum 300.000 lei (TVA exclus).Completare ? Formular 17 si anexa. Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza., LOT 2 Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din caresa rezulte servicii similare proiectare drumuri in valoare de minim 70.000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente care sa contina valori, perioade prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare ? Formular 17 si anexa.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza., LOT 3. Sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru infiintare/reabilitare retea alimentare cu apa in valoare de cel putin 20.000 fara TVA. Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza.Completare ? Formular 17 si anexa., LOT 4. Experienta similara pentru proiectare constructii civile, dintr-un contract avand cu obiect obiect similar prezentei achizitii, in valoare minima de cel putin 13.000 lei fara TVA, servicii proiectare in ultimii 3 ani.Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza.Completare ? Formular 17 si anexa., Cerinta 2).Personal - Experti cheie-proiectare LOT 1- 1 Coordonator/Manager de proiect, experienta in coordonarea a minim un proiect avand studii superioare;
- 1 Inginer proiectant retele de apa, retele de canalizare, statii de tratare apa, statii de epurare, cu studii superioare, experienta in coordonarea a minim un proiect similar, avand studii superioare;
- 1 Inginer topograf, atestat ANCPI;Completare Formular 18 si 19., Personal - Experti cheie-proiectare LOT 21 Manager/Coordonator de proiect dovedita prin participarea la cel putin un proiect;1 inginer proiectant - specializarea CFDP dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Completare Formular 18 si 19Personalul propus va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Personal - Experti cheie-proiectare LOT 3
- 1 Coordonator/Manager de proiect, experienta in coordonarea a minim un proiect;
-1 Inginer Instalatii - retele publice apa si canalizare, studii superioare in instalatii - retele publice de apa si canalizare/hidrotehnica, experienta in coordonarea a minim un proiect similar;
Completare Formular 18 si 19Personalul propus va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Personal - Experti cheie-proiectare
LOT 4
- 1 Manager/Coordonator de proiect dovedita prin participarea la cel putin un proiect;
- un inginer proiectant specializarea CCIA, cu studii superioare, experienta dovedita prin participare la minim un proiect similar;
Completare Formular 18 si 19.Personalul propus va avea studii superioare conform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Pentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae;Contract de munca / servicii / colaborare /angaj. de participare, in copie lizibila ?conform cu originalul?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila?conform cu originalul?., Cerinta 3).Utilaje necesare pentru serviciile de proiectare (toate loturile): Echipamentele tehnice, necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilor, Ploter A0; Xerox A3;ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; software proiectare; Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respect. cond. din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in ofertafinanciara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta formularul 21. Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice declarate in Formularul 22, Cerinta 4). Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular nr 4 -?Acord de asociere?, Cerinta5). Informatii privind subcontractarea.Informarea privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Declaratie privind subcontractatii Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de servicii, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a proiectului tehnic
15
Descriere: Punctajul corespunzator Termenului de realizare a proiectului tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 12:46