Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PT+ DE SI EXECUTIE ,,Modernizare drumuri de exploatare agricole in comuna Adunatii Copaceni"


Detaliu pentru invitatia numarul 308928
Autoritate contractanta
Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)
Cod de identificare fiscala: 5246171
Adresa: COMUNA ADUNATII COPACENI, Adunatii-Copaceni
Telefon: 0246282176
Fax: 0246282176
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PT+ DE SI EXECUTIE , ,Modernizare drumuri de exploatare agricole in comuna Adunatii Copaceni"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Servicii de proiectare PT, DE, Asistenta Tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de implementare a proiectului si Executie lucrari pentru proiectul , ,Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.08.2011 16:49
Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI ADUNATII COPACENI, JUD GIURGIU
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI ADUNATII COPACENI, JUD GIURGIU
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 3, 843, 155 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitate;Decl. art. 181 din OG nr. 34/2006;Cazier judiciar ofertant;Certif fiscale;Certif. participare la licitatie cu oferta independenta;Certif. înregistrare;Cert. constatator; Informatii generale;Bilant 2008, 2009, 2010;Decl. privind lista lucrari din ultimii 5 ani;Lista contracte similare;Decl. privind utilajele, inst., echipamente teh.;Lista inv. utilaje, instalatii, echipamente teh.; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Personal responsabil pentru indeplinirea contractului; CV;Diplome, certificari, atestate; Lista cu subcontractantiisi specializarea acestora;Decl. privind partea din contract care sunt îndeplinite de asociati si specializarea acestora;Împuternicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia.
-Din SEAP-Gar. de part. 75.000 lei-Gar. de buna exec. este 5% din val. contr.Const.: -prin retineri succ. din sumele dat. ptr. facturi, printr-un instr.degarant. emis in cond. lg.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Durata prognozatapentru remedierea problemelor aparute in perioada de garantie
20
Descriere: -
Termenul de executie a proiectului tehnic, detaliilor de executie
20
Descriere: -
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: -
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer