Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PT si executie inlocuire instalatie electrica interioara la Scoala nr21 si Gradinita nr43


Detaliu pentru invitatia numarul 290698
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Cod de identificare fiscala: 14392273
Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269212645
Fax: 0269212645
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PT si executie inlocuire instalatie electrica interioara la Scoala nr21 si Gradinita nr43
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiect pentru obtinerea cotei necesare consumului de energie electrica actual, inlocuire tablou electric, bransament existent si instalatie interioara
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.04.2011 09:12
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str.Samuel Brukenthal nr.2, etaj 3, cam.311
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, str. Samuel Brukenthal nr.2, etaj 3, cam.311
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 32, 258 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii minime de calificare: -Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, -Certificat de inregistrare si certificat constatator-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil din 31.12.2009 si 30.06.2010-Declararea principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Declaratie privind partea din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti-Standarde de calitate ISO 9001:2001, standarde de protectia mediului ISO 14001:2005, standarde de securitate in munca si protectie sociala OHSAS 18001:2004.- atestate eliberate de ANRE tip B si tip C2A
SEAP sau Sibiu, str.Samuel Brukenthal nr.2, etaj 3, cam.311, Garantia de participare 400 RON.Procedura aleasa - mai multe lucrari cu primele trei cifre ale codului CPV identice pe parcursul anului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer