Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PT+Ex Asfaltare strazi in comuna Ostroveni, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 348394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ostroveni
Numar invitatie: 348394/12.06.2013
Denumire contract: PT+Ex Asfaltare strazi in comuna Ostroveni, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OstroveniCod fiscal: 4554254, Adresa: comuna Ostroveni, judetul Dolj, Ostroveni, Telefon: 0251337366, Fax: 0251337866
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Ostroveni, judetul Dolj, Ostroveni, Romania, cod postal: 207440, telefon: +4 0251337366, fax: +4 0251337866, persoana de contact: Elena Slavulete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ostroveni judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PT+Ex Asfaltare strazi in comuna Ostroveni, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, pentru obiectivul ? Asfaltare strazi in comuna Ostroveni, judetul Dolj?Ofertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DDE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+PACActiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul ? Asfaltare strazi in comuna Ostroveni, judetul Dolj?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 907, 807.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantie de participare = 18.156, 14 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: i) fie prin virament bancar; ii) fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atrib. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de4.687, 8 lei calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC, suma ce va fi retinuta si in cazul in care ofertantul depune contestatie si acesta o retrage; Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulterioare.Nota: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Daa)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Decl privind calitatea de participant la procedura F 33) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Primar: Oprescu GheorgheViceprimar: Predus Silviu DorelSecretar: Calutoiu Roxana VioricaContabil: Bogheanu Marin4) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 4;5) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;6) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pecare o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentrupartea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) dupa caz.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 1.800.000 lei (exlusiv TVA).In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economica sifinanciara, inclusiv indeplinirea cerintei minime, pot fi indeplinitede oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinutede toti asociatii., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5/3 ani, Cerinta nr.1Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulteca au fost executate in conformitatecu normele profesionale in domeniu, lucrari similare in valoare de minim 882.807, 28lei exclusiv TVA insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Pentru experienta similara se accepta si contract de executie si proiectare drumuriExperienta similara executie drumuri ? Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui singur contract care sa includa ca dovada a experientei similareFormular 8A - Lucrari de reabilitare si/sau modernizare drumuri/strazi, in valoare minima 882.807, 28 leiexclusive TVA, Se va prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulteca au fost executate in conformitatecu normele profesionale in domeniu, lucrari similare in valoare de minim 25.000 lei exclusiv TVA insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Pentru experienta similara se accepta si contract de executie si proiectare drumuriExperienta similara executie drumuri ? Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii serviciilor solicitate in ultimii 3 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui singur contract care sa includa ca dovada a experientei similareFormular 8B - Lucrari de reabilitare si/sau modernizare drumuri/strazi, in valoare minima 25.000 lei exclusiv TVA, Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: - Autobasculante- Autogredere- Buldozer- Excavator- Incarcator frontal- Buldoexcavatoare- Cilindru compactor terasamente- Autocisterna- Mai compactor- Placa vibratoare- Autogudronator- Repartizatoare- Cilindrii compactori asfalt- Laborator incercari grad II pt materialele principale de constructie- Statie de betoane- Statie de preparare a mixturilor asfalticeTipul si numarul de resurse se va corela cu Formular C8 ? Lista cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii, si cu graficul de executie.-in cazul laboratorului - copie conforma a contractului de prestari sevicii, daca este cazul, si copie autorizatie de functionare;Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaPentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere. Dacaoperatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Nivel minim proiectare: - ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice- 1 calculatoare;
- 1 statie topoPentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere. Dacaoperatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Informatii referitoare la personalul angajat si la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri ;
- 1 responsabil cu securitatea si sanatatea in munca ;
- Responsabil mediu- 1 responsabil cu controlul calitatiiNivel minim pentru proiectare: - 1 inginer proiectant cu studii de inginerie CDP- 1 inginer topometrist- 1 verificator atestat, Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii/munca;? diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.? Angajament de participare? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul laevaluarea ofertei.- pentru responsabilul cu controlul calitatii se accepta si decizie interna? -cv-urile personalului de conducere si de specialitate in original semnate si datate- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru RTE valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Cerificat de atestare in conformitate cu prevederile legale pentrucoordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, pentru managerul de proiect si seful de santier se solicita documente care sa ateste participarea la cel putin un proiectNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partealor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care un grup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezu Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putinurmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurserlor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. . Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatiiofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care facobiectul prezentei proceduri, respectiv: Lucrari de reabilitare/ modernizare drumuri/strazi, Ofertantul va prezenta: - certificate, documente, alte dovezi.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv: Lucrari de reabilitare/ modernizare drumuri/strazi, In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza.Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer