Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Publicitate media-presa scrisa, web si baza de date foto si video


Detaliu pentru invitatia numarul 326058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 326058/09.05.2012
Denumire contract: Publicitate media-presa scrisa, web si baza de date foto si video
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Publicitate media-presa scrisa, web si baza de date foto si video
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1.Presa scrisa -Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate media in judetele Cluj, Bihor, Satu Mare, Bistrita-Nasaud, Maramures, Salaj, incepand cu crearea (design si DTP) machetelor de presa si prestarea serviciului de publicitate in presa scrisa. Se are in vedere o campanie in presa scrisa, pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013 si a unor evenimente si pentru asigurarea vizibilitatii proiectelor ADR Nord-Vest prin Axa 6-Asistenta Tehnica POR.Lot.2.Web- Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate web, crearea si plasarea de bannere pe site-uri locale si regionale, precum si publicitate contextuala pe marile portaluri de stiri nationale, pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013Lot.3. Baza de date foto si video si film de promovare a exemplelor de succes: se va realizea un film de promovare a proiectelor de succes si o baza de date foto-video pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013 si a proiectelor finantate prin acesta.Lot .4. Servicii de publicitate in Presa scrisa pentru Proeictul Europe Direct- 2 campanii X 6 aparitii - publicitate in cotidiene regionale sau nationale cu acoperire regionala pe Regiunea Transilvania de Nord (Bistrita, Bihor, Cluj, Maramures, Satu Mare, Salaj) pt promovarea retelei Europe Direct si a Centrului regional Europe Direct Transilvania de Nord
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 417.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, LOT 1 ? 119, 4 leiLOT 2 ? 4839, 28. leiLOT 3-2547, 59 leiLOT 4 ? 103, 83 LeiNeprezentarea acesteia atrage descalificarea ofertantilorScrisoare de garantie bancara pentru o perioada minima egala cu perioada de valabilitate a oferteisau plata se poate face cu OP in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.OP-ul va fi scanat si depus pe SEAP.Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitae a ofertei-Garantia de participare se va restitui partial in cazul prevazut la art. 2781(1) din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se pierde daca: 1) revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare2) revoca oferta dupa adjudecare3) fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate al oferteiDaca garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, atunci se va preciza in scrisoarea de garantie faptul ca garantia constituita poate fi retinuta partial in conditiile depunerii unei contestatii la CNSC si respingerea acestia, conform OUG 34/2006 ? art. 2781 sau in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr.12A-scanat , copie conform cu originaluCerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 -Formularul 12 BPersoane juridice romane: - prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationalas de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit.si- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), Persoane juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B.Cerinta 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12CCerinta 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioarePrezentare Formular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Claudiu Cosier ?Director General. Elena Muste-Director Economic, Tudor Piciu-Consilier Juridic si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta-Nicoleta Glodan, Andreea Atanasiu si Lia ValendorfeanCerinta 5: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 1 Cerinta nr. 1Certificatul constatatorCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult30 de zile inainte de data participarii la procedura de achizitie publica, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale -Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalelor serviii similare prestatein ultimii 3 ani, Lista privin informatiile privind subcontractanti si partile din contract ce urmeaza a fi executate de acestia, Lista privind efectivul echipei implicate in realizarea obiectului achizitiei la care se anexeaza CV-urile persoanelor implicate in realizarea obiectului contractului echipa de proiect fiind formata din minim 5 persoane calificate pe specialitati(account manager, designer, 3 asistenti )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer