Achizitie publica - ?Publicitate outdoor - Inchiriere panouri publicitare, inchiriere Infochiosc cu touch-pad si realizarea materialelor publicitare pentru acestea,in cadrul proiectului Promovarea turistica a zonei municipiului Targu Secuiesc, judetul Covasna?, finantat pri
Detaliu pentru invitatia numarul 341878
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341878/17.01.2013
Denumire contract: ?Publicitate outdoor - Inchiriere panouri publicitare, inchiriere Infochiosc cu touch-pad si realizarea materialelor publicitare pentru acestea, in cadrul proiectuluiPromovarea turistica a zonei municipiului Targu Secuiesc, judetul Covasna?, finantat prin POR, DMI 5.3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL TG SECUIESCP-ta GABOR ARON Nr. 24 TG SECUIESCCOD POSTAL 525400, JUD COVASNA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Publicitate outdoor - Inchiriere panouri publicitare, inchiriere Infochiosc cu touch-pad si realizarea materialelor publicitare pentru acestea, in cadrul proiectuluiPromovarea turistica a zonei municipiului Targu Secuiesc, judetul Covasna?, finantat prin POR, DMI 5.3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea de campanie depublicitate outdoorprin inchirierea a douapanouri publicitare si inchiriere Infochiosc cu touch-pad, respectiv realizarea materialelor publicitare pe baza datelor furnizate de beneficiar, ce se vor proaga pe panouri si touch-pad, in cadrul proiectuluiPromovarea turistica a zonei municipiului Targu Secuiesc, judetul Covasna
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda Xnu ?Cuantumul garantiei de participare este de 1.440RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei formularul .Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii straini utilizand cursul Lei/Euro comunicat de Banca Nationala Romana cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In conditiile prevazute de art. 2781 din OUG nr 34/2006 autoritatea contractanta are posibilitate retinerii unei parti din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.1) in original.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular 2), in original, si urmatoarele acte doveditoare: 1. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social si sediul secundar implicat in derularea contractului (dupa caz), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele? in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat in conformitate cu originalul de catre ofertant2. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele - in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat in conformitate cu originalul de catre ofertantPersoanele juridice straine vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.2) in original, iar ca acte doveditoare documente echivalente care sa probeze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate documentele in limbi straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata (datata, semnata si parafata) ? Formular nr. 3Bokor Tiberiu-primarDerzsi Gyula- viceprimarBartha Janos- consilier superiorVizi Attila - consilierBokor Erzsebet- contabil sefAntal Emoke- inspector de specialitateConsilieri: Racz Karoly, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo Istvan, Hegedüs Ferenc, Kelemen Andrei, Istvan Zoltan, Gyorke Cristina-Denisa, Barta Vilmos, Bejan Andras, Nagy B.Tamas, Babos Botond, Taierling Johann, Balazs Attila, Veres Botond, Illyes Botond.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 4.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5) ? in original.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) Sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) Asupra caruia alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influienta dominanta, saub) Care poate exercita o influienta dominanta asupra altui subiect de drept, sauc) Care, ca urmare urmare a asocierii ca un subiect de drept, se afla sub influienta dominanta a unui alt subiect de drept. 1.Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru care se solicita ca informatiile din cadrul acestui document sa fie reale/actuale (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) din care sa rezulte ca: ? Domeniul de activitate al ofertantului sa contina si obiectul achizitiei? nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .(In cazul unei asocieri/consotiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument)In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 13:24