Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PULPE DE PUI REFRIGERATE FARA SPATE


Detaliu pentru invitatia numarul 326457
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 326457/11.05.2012
Denumire contract: PULPE DE PUI REFRIGERATE FARA SPATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PULPE DE PUI REFRIGERATE FARA SPATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PULPE DE PUI REFRIGERATE FARA SPATEAutoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 dinHG925/2006 Valoarea estimata minimaeste de 189473 lei, valoarea estimata maxima este de 284240lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea mazima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 284, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3700, 00 lei.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C, Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Carp Gheorghe, Ec.Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: As.med.pr. Rob Florin, Ec.Iurcov Bogdan, Ec.Gavrilete Ramona, Ec.Tabara Adriana Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii, Autorizare pentru livrarea produselor pentru distribuitori
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani Nivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu378.946, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR31.12.2009 1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010 1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011 1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest cazautoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si datala care operatorul economica fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - se solicita mostre de produs pana la data limita de depunere a ofertelor la adresa: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str. Republicii, nr. 37, cam. 34, loc. Oradea, jud. Bihor. Certificate de calitate ale produselor, emise de organisme acreditate, sau orice probe/dovezi care confirma ca produsul este in conformitate cu caietul de sarcini, Produsele sa fie omologate si sa indeplineasca standardele europene in vigoare, sa fie marcate in mod lizibil cu urmatoarele elemente: marcajul fabricii producatoare (emblema sau sigla);produsele sa fie prezentate in ambalajul original al producatorului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer