Achizitie publica - pulpe de pui refrigerate fara spate
Detaliu pentru invitatia numarul 357220
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357220/31.01.2014
Denumire contract: pulpe de pui refrigerate fara spate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: pulpe de pui refrigerate fara spate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PULPE DE PUI REFRIGERATE FARA SPATEAutoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 168672 lei, valoarea estimata maxima este de 253008 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru prelungirea contractului, conform HGR925/2006 art.6 alin.3
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 672 - 253, 008 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare este de 3300 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor infavoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C) , Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt: Conf.Univ.Dr.Daina Lucia, Ec.Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: As.med.pr. Rob Florin, Ec.Iurcov Bogdan, Ec.Bibart Cosmin Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data limita a depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii, 1.Autorizatia sanitara de functionare conform Ordin nr.1030/20 august 20092. Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor conform Ordin nr.111/16 decembrie 2008
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani ( 2011, 2012, 2013) Nivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 337344 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR31.12.2011 1 euro = 4, 3197 lei31.12.2012 1 euro = 4, 4287 lei31.12.2013 1 euro = 4, 4847 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si datala care operatorul economica fost infiintat sau si-a inceput activitateaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - se solicita mostre de produs pana la data limita de depunere a ofertelor la adresa: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str. Republicii, nr. 37, cam. 34, loc. Oradea, jud. Bihor, Certificate de calitate ale produselor, emise de organisme acreditate, sau orice probe/dovezi care confirma ca produsul este in conformitate cu caietul de sarcini, Produsele sa fie omologate si sa indeplineasca standardele europene in vigoare ( Autoritatea sanitara de functionare conform Ordin nr.1030/20 august 2009, Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor conform Ordin nr.111/16 decembrie 2008 ), sa fie marcate in mod lizibil cu urmatoarele elemente: marcajul fabricii producatoare (emblema sau sigla); produsele sa fie prezentate in ambalajul original al producatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 07:46