Achizitie publica - Pupitre de mixaj
Detaliu pentru invitatia numarul 332805
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332805/31.07.2012
Denumire contract: Pupitre de mixaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNECod fiscal: RO8296093, Adresa: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3031367, 3031222, 3031337, Fax: 3149944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, telefon: +40 213031484, fax: +40 213149944, persoana de contact: CONSTANTIN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public de radiodifuziune)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pupitre de mixaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Pupitru de mixaj pentru productii muzicale9 buc.Lot 2: Pupitru de mixaj pentru emisie2 buc.
II.1.6) CPV: 32342420-2 - Pupitre de mixaj in studio (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 714.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare astfel : Lot 1 Pupitre de mixaj pentru productii muzicale - 9 buc.3.500 leiLot 2 Pupitre de mixaj pentru emisie - 2 buc.2.651 leiModul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate care are corespondent o banca din Romania.Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.De asemenea garantia de participare se poate constitui prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau prin depunere de numerar la casieria SRR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform art. 278ยน alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: - 1.781, 37 lei pentru Lotul 1- 1.325, 77 lei pentru Lotul 2(1% din valoarea estimata). Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea integrala a contractului pentru fiecare lot, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie respectand prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului H si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: oDeclaratie privind eligibilitateaFormular AoDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formular BoDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular CoCertificat de participant la procedura cu oferta independenta Formular DoDeclaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formular EPersoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Constantin Burloiu, Constantin Puscas, Dan Barabas, Mihai Dumitru, Gabriel Vladescu, Viorel Fainita, Costina Gheorghiu, Florentin Stanica, Ruxandra Chirila.oCertificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).oCertificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate privind indeplinirea trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, prezentat in copie ?conform cu originalul?, cu mentionarea obiectului de activitate, emis cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentare, Declaratie pe propria raspundere a cifrei medii de afaceri globala in ultimii 3 ani, pentru care s-au prezentat situatii financiareCerinta minima: relizarea unei cifre medii anuale globale de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin - de cel putin 356.274 lei, exclusiv TVA, pentru Lotul 1 ? pupitre de mixaj pentru productii muzicale;
- de cel putin 265.154, 84 lei, exclusiv TVA, pentru Lotul 2 ? pupitre de mixaj pentru emisie;Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum, de 50% din nivelul minim impus.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii 3 ani, astfel: curs RON/EURO 2009 ? 4, 2373; 2010-4, 2099; 2011-4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de echipamente similare din ultimii 3 ani. cu nominalizarea contractelor avand ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare sa fie de minim - 178.137, 1 lei, exclusiv TVA, pentru Lotul 1 ? pupitre de mixaj pentru productii muzicale;
- 132.577, 42 lei, exclusiv TVA, pentru Lotul 2 ? pupitre de mixaj pentru emisie;Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune documente relevante ale contractelor cu mentiunea ?conform cu originalul?, care contin informatii privind durata, obiectul, valoarea, etc., insotite eventual de documentul constatator., Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a livrat produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul SRR str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel+4021 3031484 fax +4021 3149944
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 16:03