Achizitie publica - PUT FORAT ?H=200M, SAT VADENI, COMUNA CAVADINESTI,JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 339001
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339001/07.11.2012
Denumire contract: PUT FORAT ?H=200M, SAT VADENI, COMUNA CAVADINESTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAVADINESTI (CONSILIUL LOCAL CAVADINESTI)Cod fiscal: 3347048, Adresa: COMUNA CAVADINESTI JUDETUL GALATI, Cavadinesti, Telefon: 0236347515, Fax: 0236347515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CAVADINESTI JUDETUL GALATI, Cavadinesti, Romania, cod postal: 807065, telefon: +40 236347515, fax: +40 236347515, persoana de contact: DANUTA BOURCEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CAVADINESTI, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PUT FORAT ?H=200M, SAT VADENI, COMUNA CAVADINESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE PUT FORAT ?H=200M, SAT VADENI, COMUNA CAVADINESTI, JUDETUL GALATI CONFORM Proiectului nr.49/2012;
II.1.6) CPV: 45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?1.400 lei (in cazul IMM-urilor 50%). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.9256/2006 actualizata: -prin virament bancar in contul RO41TREZ3095006XXX000144 la Trezoreria Beresti; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10, - In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. Perioada garantiei de buna executie acordata va fi de minimum 24 luni. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul Comunei Cavadinesti- Danuta Bourceanu, Viceprimarul Comunei Cavadinesti?Goga Gina, Secretarul Comunei Cavadinesti ?Bourceanu Maria; consilieri locali: Modiga George, Teaca Neculai, Plesnicute Ion, Pecingina Ion; Plesnicute Cicerone, Lepadatu Costel, Bujoreanu Maricel, Felea Maricela, Anghel Ion, Abaza Maria, Ioneanu Dumitru (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in copie conform cu originalul.Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectele de activitate lucrari supuse procedurii de achizitie (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Cifra de afaceri globala va fi egala sau mai mare decat :270.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniSe va completa Formular nr.4 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz., Cerinta nr. 2 Experienta similara -Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani, unui contract de lucrari similare(executie put forat) a carui valoare sa fie de minim 138.000 lei fara TVA pentru executantul de lucrariCompletare Formular 5-Fisa/fise de de informatii privind experienta similara: Se vor depune in acest sens in copie conform cu originalul, partile relevante ale contractului /lor insotite de: procesul verbal de receptie partiala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala si Recomandarea/rile beneficiarului, pentru contractul similar de executie lucrari (Formular 6 ) beneficiarului, aferente contractelor. Perioada de 5 ani pentru dovedirea experientei similare de executie se va raporta la data limita de depunere. (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ), Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la dotari tehnice Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie): autobasculanta, autobetoniera.Completare Formular nr.7-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Toate actele privind dotarea cu utilaje si echipamente se vor prezenta in copie conform cu originalul., Cerinta nr.4 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: -responsabil tehnic cu executia, cu atestat pentru domeniul: constructii edilitare si de gospodarire comunala, care sa fie valabil la data depunerii ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente; angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, angajament de participare-responsabil cu controlul calitatii-angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, angajament de participare.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, inclusiv Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personalul direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie pub, Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantiiSe solicita, dupa caz, Formularul 12G si Anexa cu subcontractantii, specializarile acestora precum si datele de recunoastere ale acestora, asa cum se prevede la art. 45 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.Se va completa fisa de informatii generale Formularul 4. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota : In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , se solicita , la incheierea contractului de achizitie publica , prezentarea contractelor legalizate, intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara, Cerinta nr.6 Informatii privind asociatii-Lista asociatilor (daca este cazul), insotita de acordul de asociere- Formularul 6 Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Cerinta nr.2 Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005 sau echivalentCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in copie. Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 15:55