Achizitie publica - PUZ - actualizare PUD Romanescu-Hipodrom
Detaliu pentru invitatia numarul 166048
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: PUZ - actualizare PUDRomanescu-Hipodrom
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Actualizare Plan Urbanistic de Detaliu pentru Zona Romanescu-Hipodrom si a Regulamentului Local de Urbanism aferent acestuia
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 19.08.2008 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova , str.A.I.Cuza nr.7 - Centrul de Informare pentru Cetateni, cod 200585, Craiova jud.Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.09.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str.A.I.Cuza nr.7, Sala mica de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice locale, declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, experienta similara, decl. priv. utilajele, echip. tehnice de care dispune operatorul economic pentru asigurarea capacitatii tehnice corespunzatoare indeplinirii contractului de servicii, decl. privind person.tehnic de specialitate, documente emise de organisme acreditate care atesta certif. sistemului propriu de management al calitatii, responsabil tehnic cu executia
Prin solicitare scrisa la Serv.Achizitii Publice, str.A.I.Cuzanr.1, cam.112, tel/fax0251/415907.Costul documentatiei de atribuire: 50lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata in conformitate cu prevederile art.209, alin.1, lit.c, intrucat nu a fost depusa nici o oferta.