Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PUZ zona Moara de Vant


Detaliu pentru invitatia numarul 338042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 338042/24.10.2012
Denumire contract: PUZzona Moara de Vant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PUZzona Moara de Vant
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PUZzona Moara de Vant conform Caietului de sarcini, solutiei castigatoare a concursului de solutii .
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1.600 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine ontestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 lit. a) din OUG nr.34/2006 actualizata .
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati; pentru tert sustinator-declaratie art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 actualizata ;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerita nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria SimionescuLista consilieri locali : Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petru Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena .Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota : Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-Prezentare Formular nr.7;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, stfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, cesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria aspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min 80.000 lei .Ofertantii trebuie sa prezinte bilantul contabil ori alt document echivalent din care sa reiasa cifra medie globala pe ultimii 3 ani de minim 80.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar., Cerinta 2 - Experienta similara : Ofertantul va face dovada elaborarii in ultimii 3 ani a cel putin unui PUZ pentru suprafete de min 50 ha.Ofertantul are obligatia de a prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare .Ofertantii auposibilitatea de a prezenta copii dupa partile relevante ale contractelor finalizate insotite de recomandari din partea beneficiarilordin care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate si de procesul verbal de receptie (in copie conform cu originalul, semnat si stampilat)., Cerinta 3 -Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani . Se vor anexa CV-urilepersonalului de conducere precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .De asemenea ofertantul va face dovada asigurarii personalului de specialitate-cel putin un urbanist acreditat RUR sau arhitect acreditat RUR. Se va prezenta CV-ul pentru personalul care va fi angrenat in contract., Cerinta 4 - Ofertantul va prezenta referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ., Cerinta nr. 5 Informatii despre subcontractanti (daca este cazul )Prezentare Formular 12H ? Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorulcontractant si subcontractantii nominalizati in oferta ., Cerinta nr. 6 Informatii despre asociati (daca este cazul)Prezentare Formularul nr.12K- Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta certificatul emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.Certificatul se va prezenta in copie certificata conform cu originalul . In cazul unei asocieri fiecare asociat va indeplini acest criteriu. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer