Achizitie publica - Rabilitare corp "B" Gradinita cu Program Prelungit - Castelul Fermecat, oras Breaza, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 356943
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356943/15.01.2014
Denumire contract: Rabilitare corp "B" Gradinita cu Program Prelungit - Castelul Fermecat, oras Breaza, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: +40 0244340508, Fax: +40 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (invatamant)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rabilitare corp "B" Gradinita cu Program Prelungit - Castelul Fermecat, oras Breaza, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in reabilitarea corpului "B" al Gradinitei cu Program Prelungit - Castelul Fermecat.Suprafata construita: 257, 92 mp;Suprafata utila: 412, 80 mp;Regimul de inaltime P+1LUCRARI CUPRINSE IN PROIECT: - motat jgheaburi, carlige, burlane, parazapezi conform cantitati din documentatie.- lucrari de instalatii (termice, sanitare, electrice, canalizare , apa);
- lucrari de zugraveli, gresie, fainata etc.Valoarea estimata se ridica la suma de622.220 lei fara T.V.A. (fara diverse si neprevazute).Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazutedin valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute) = 6, 7%.Suma aferenta procentului de 6, 7%de diverse si neprevazute calculata de proiectantul de specialitate este de 42.100 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 622, 220 - 664, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: - 12.400 lei sau 6.200 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, care este de 90 de zile si incepe sa curga de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile art 86 alin 1 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, inconformitate cu OUG 34/2006(actualizata la zi) art. 278^1.Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).In cazul in care ofertantii vor dorii constituirea garantiei de participare in valuta se va avea in vedere cursul oficial BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 5% (2, 5% pt IMM) din valoarea contractului, fara TVA.2.Modul de constituire a garantiei: - Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 90.- retineri succesive in conformitate cu prev. art.90, alin. 3 din H.G. 925/2006.3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularului nr. 2 . Cerinta nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 . Cerinta 4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 5.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se cere sa se completeze Formularul nr. 4. Cerinta nr. 6.Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv Gradinita cu Program Prelungit ? Castelul Fermecat si organizatorul procedurii de atribuire Primaria Breaza, sunt: 1. Costin Razvan Balasescu ? Primar; 2. Richea Gheorghe ? Viceprimar; 3. Eleana Modoveanu - Secretar oras, 4. Elena Bobe director Gradinta cu Program Prelungit ? Castelul Fermecat.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1. Dedu Margareta ? referent de specialitate; 2. Savu Constantin ? consilier superior; 3.Comarniceanu Ion ? consilier superior; 4. Coman Ruxandra ? consiler juridic, 5. Balescu Lucian - consiler Biroul Proiecte cu finantare europeana. Consilierii locali ai orasului Breaza sunt: 1. Anton Madalina; 2. Barna Gheorghe; 3. Bartusica Dan; 4. Bogdan Gabriel; 5.Burlacu Ion; 6. Chitoi Ciprian; 7.Cartoaje Florin; 8.Ferastraeru Nicolae; 9. Gradinaru Marian; 10.Mitrea Radu Daniel; 11.Nica Justinian Feodor; 12.Parlog Mihai George; 13.Soiu Mihail; 14.Tanasa Vasile; 15.Tudor Florian;16.Vasilescu Daniel. Se cere sa se completeze Formularul nr. 5. Cerinta 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa reiasa ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 3. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 150.000 lei, pentru executia lucrarii pentru o perioada de 3 luni., Cerinta 2.Informatii privind bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil, inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de31.12.2011, 31.12.2012, 31.12.2013. In cazul in care nu s-a depus bilantul contabil pe anul 2013 se vor accepta orice alte documente relevante din care sa reiasa cifra de afaceri a anului respectiv., Cerinta 1. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013) trebuie sa fie minim 1.200.000 ron (600.000 ron - pt. I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006(actualizata la zi).Conversia valorilor din alta moneda se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind asociatii. In Formularul 16 se va specifica liderul asociatiei. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire cu titlul de documente de calificare, urmand ca indeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii. Documentele de calificare se vor prezenta in foldere separate, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asociatiei., Cerinta 2. Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de apreciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, repectivindicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoareaacestora.3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora.4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vorconstitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randullor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;, Cerinta 3. Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011. Va demonstra ca aexecutat si dus la bun sfarsit lucrari similare la nivelul a maxim 2 contractelucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 620.000 lei, fara TVA. Pentru calculul echivalentei se vaaplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale saucertificari de buna executie, etc., Cerinta 2. Asigurarea cu personal de specialitate.Un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile.Un responsabil CQ.Pentru RTE se va solicita doar atestatul/legitimatia si dupa caz declaratia de disponibilitate.Pt CQ se va depune diploma de studii, decizie de numire in functia de CQ sicopie Contract individual de munca. Cerinta 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante - ISO 9001:2008.Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care seatesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 saucertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene sau orice alte probe sau dovezi in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organismde certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 09:40