Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rabilitare dispensar uman, comuna Barcea, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 356692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)
Numar invitatie: 356692/23.12.2013
Denumire contract: Rabilitare dispensar uman, comuna Barcea, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)Cod fiscal: 3264589, Adresa: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Telefon: 0236335701, Fax: 0236335701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Romania, cod postal: 807005, telefon: +40 236335701, fax: +40 236335701, persoana de contact: CONSTANTINA CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Barcea, str. Mihai Eminescu, nr.1, comuna Barcea, judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rabilitare dispensar uman, comuna Barcea, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea dispensarului uman din comuna Barcea, judetul Galati, constand in lucrari de arhitectura anterioara si exterioara, instalatii sanitare, refacerea instalatiei de energie electrica, reabilitarea instalatiei de incalzire, si montarea unei centrale pe lemne. Valoarea investitiei este de 447.348 lei, fara TVA, la care se adauga si suma de 25.575 lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 5.75 % din valoarea contractului, valoarea estimata totala fiind de 472.923 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 923 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8946.96 lei, 2% din valoarea estimata; Modalitati de constituire, conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006 acceptate: virament bancar in contul AC, confirmat prin extras de cont emis de Trezoreriepentru AC, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine conf. art.278 ind.1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.In cazul asociatiilor garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.AC va elibera/restitui garantia de participare conf.prev.art.88 din HG 925/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conf.cu prev.art.16 alin (2) din legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta intr. mica sau mijlocie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 10 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, conform art 89 alin 2 din HG925/2006, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in conform. cu art.90 din HG 925/2006, sau prin retineri succesive, in cond.HG 925/2006 art.90, in acest caz suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la disp. AC va fi de 1% din pretul contractului.Ofert.castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului , in conditiile mentionate anterior, in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.AC va elibera /restituigarantia de buna executie conform prev. art.91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea -pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 ci modifocarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular).- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul local: a) Certificat de atestare fiscala, inclusiv pentru punctele de lucru implicate in realizarea contractului - formulare tip emise de organismele competente din tara din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular) ;b)Certificat de atestare fiscala inclusiv pentru punctele de lucru implicate in realizarea contractului -formulare tip emise de organismele competente din tara, care sa ateste situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, pentru confirmarea indeplinirii cerintei.- Certificatul de participare cu oferta independenta.Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.-Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic privind neincadrarea in prevederile. art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).-Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organde conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asiciati, persoane care sunt sot/sotie ruda sau afini pana la gradul al 4-lea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform.art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Barcea sunt: - Primar - Zamfir Constantin- Viceprimar - Neacsu Toderel- Secretar - Cristian Constantina- Presedintele comisiei de evaluare-Trandafir-Iurist Marcela Creola- Membru in comisia de evaluare-Corpaci Maria- Membru in comisia de evaluare - Iurist Aurelia- Membru in comisia de evaluare - Trandafir Ionel- Membru in comisia de evaluare - Galalae Nica Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului)trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular.Pentru persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident, valabile la data limita de depunere a ofertelor -original sau copie legalizata, la care va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana;Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil: Prezentarea Bilantului contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente sa altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoarecare sa reflecte o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea (autorizata si legalizata )acestora in limba romana, in original sau copie conforma cu originalul (nelegalizata)., Media cifrei de afaceri.Nivel minim: Media cifrei de afaceri in valoare minimade 447.348 de lei vizeaza activitatea aferenta obiectului contractului din celmult ultimii trei ani.Nota: a.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Leise va folosi cursul mediu comunicat de catreBanca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatiaeconomico-financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevantementionate la punctul III.2.2 din care sa rezulte indeplinirea cerintelorrespective: a.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catreoperatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista experienta similara: Experienta similara se dovedeste prin prezentarea de contracte avand ca obiect lucrari similare constand in reabilitare/modernizare/extindere/construire constructii civile si/sau lucrari de arhitectura exterioara, in oricare dintre combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului.Nota: a.Pentru calculul lucrarilor similare efectuate, exprimate in alta moneda decat Leise va folosi cursul mediu comunicat de catreBanca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Prezentarea listei cu principale lucrari efectuate in ultimii 5 ani.Nota: Contract similar = contract de achizitii publice, avand ca obiect executia de lucrari de reabilitare/modernizare/extindere/construire constructii civile si/sau lucrari de arhitectura exterioara similare cu cele ce fac obiectul contractului de atribuit., Utilaje/Echipamente /instalatii: Op.ec.impreuna cu ofertantul asociat si, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice considerate ca necesare indeplinirii in bune conditii acontractului: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa Formularul aferent, impreuna cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate., Resurse umane: 1.Prez.Declaratiei privind personal respons. pt indeplinireacontractului. Pentru persoanele atestate operatorul economic trebuie sa prezinte atestatul in domeniu si Declaratia de disponibilitate, conf. art. 22 (a) din Instructiuni ANRMAP nr. 1/2013. Nivel minim: Op.ec. trebuie sa faca dovada cadispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentruindeplinirea contractului: -RSL-personal tehnic de specialitate responsabil cu supravegherea lucrarilor;
-RVT-personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica;
-Sudor, autorizat ISCIR.Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;, Informatii privind asocierea : Operatorii economici au dreptul de a se asociacu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se vaprezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreunacu datele de identificare ale acestora;comunicarile dintre autoritateacontractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii deatribuire se vor face cu liderul asociatiei;partea/partile din contract careurmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Formajuridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economicicarora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita legalizarea asocierii in cazul in care ofer.comuna este castig. Certificat privind managementulCertificarea SR EN ISO 14001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer