Achizitie publica - Racord electric (instalatie electrica utilizare) pentru Statia de epurare din cadrul proiectului integrat DEZVOLTAREA COMUNEI TOPOLOG PRIN SISTEM DE CANALIZARE SI MODERNIZARE RETELE STRADALE
Detaliu pentru invitatia numarul 324264
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324264/18.04.2012
Denumire contract: Racord electric (instalatie electrica utilizare) pentru Statia de epurare din cadrul proiectului integrat DEZVOLTAREA COMUNEI TOPOLOG PRIN SISTEM DE CANALIZARE SI MODERNIZARE RETELE STRADALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPOLOGCod fiscal: 4508584, Adresa: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Telefon: 0240568530, Fax: 0240568530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Romania, cod postal: 827220, telefon: +40 0240568530, fax: +40 0240568530, persoana de contact: ALINA CAPATINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TOPOLOG, STR 1 DECEMBRIE NR. 67, COMUNA TOPOLOG, JUDET TULCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racord electric (instalatie electrica utilizare) pentru Statia de epurare din cadrul proiectului integrat DEZVOLTAREA COMUNEI TOPOLOG PRIN SISTEM DE CANALIZARE SI MODERNIZARE RETELE STRADALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul prevede racordarea la reteaua electrica a statiei de epurare in cumuna TOPOLOG, judetul Tulcea. Proiectul s-a elaborat pe baza avizului tehnic de racordare nr. 11834507/03.11.2011 emis de Enel Distributie Dobrogeasi consta in construirea unui punct de conexiune nou, racordat prin derivatie medie tensiune (LEA+LES) la stalpul 15 al liniei L 20 KV 9703 TL. Detalii privind lucrarile necesare realizarii instalatiei de racodare sunt prevazute in Avizul tehnic de Racordare si Caietul de sarcini (Proiectul de racord).
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 232 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. garant. de part. este de 5.064, 64 lei.Perioada de valab. a gar.de part., va fi cel putin egala cu perioada minima de valab. a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin doc. de atrib.Gar. de part.se poate constitui conform art. 86 din HG 925/2006Contul Primariei comunei Topolog este RO 47 TREZ 646 5006 XXX 000579, deschis laTrezoreria Baia, (OP conf de trezorerie).Aut. contract. are dreptul de a retine garantia pentru part., conform art. 87 din HG 925/2006.in cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ord. de urg. a Guv. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult., in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de part. suma de 2532, 32 lei.I.M.M.-urile pot constituigarantia de part. in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru part..In vederea reducerii garantiei de part. la 50% din valoare, se vor prezenta anexat garantiei de part., dovezile privind calitatea de I.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006 - Anexa A de la capitolul Formulare);Dovada garantiei de part. se prezinta de catre ofertanti atasat form.de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de part. atrage dupa sine respingerea ofertei.Garantia pentru part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de part., constit. de ofertantii a caror oferta nu a fost stab.castigatoare, se returneaza de catre aut. contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii a caror oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Gar.de b.ex.este de5%din val.contr.de lucrari, fara TVA.Gar.de buna ex.se cons.conf.art90dinHG 925/2006.Prev.art.86alin.2-4din HGnr925/2006, cu modif.si comp.ult.se apl.in mod coresp.Daca se opt.ptr scris.de gar.banc.in fav Aut.contr.se va util.Form.nr.24-SCRIS DE GAR.BANC.DE BUNA EX)care dev.anexa la cont.Gar.de buna ex.se poate const.si prin ret.succes.din sum.dat.ptr fact part.Suma init.care se dep.de catre contr.in contul astfel desc.nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parc.indepl. contr.aut.contr.urm.sa aliment.acest cont prin ret.succesive din sumele dat.si cuv.contr.pana la concur.sumei stab.drept gar.de buna ex.in doc.de atrib.Aut.contr.va disp ca banca sa inst.contr.despre vars.efec.precum si despre dest.lui.Contul astfel deschis este purt.de dobanda in fav contr.In cazul ofert.care se gasesc in categ.IMM-urilor se va face dov.in acest sens prin prez.doc. prev.in Lg346/2004, gar.de buna ex.constit.in proc.de 50% din cuant.prec.in dos.de atrib.Se va compl. A-form).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3Aceasta declaratie va fi prezentata si de eventualii terti sustinatori cf art 190, alin (2) din 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2cazier judiciar ? operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelorCerinta nr. 3cazier fiscal ? operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelorCerinta nr. 4Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCerinta nr. 5Certificat constatator privind plata obligatiilor la bugetul de statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Prezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre Bugetul general consolidat, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??.Cerinta nr. 6Certificat fiscal buget local Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Prezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ( pentru punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre bugetul local, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Cerinta nr. 7Participarea la procedura cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr. 1Cerinta nr. 8Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei sunt: - dl. Olteanu Ion-primarul comunei Topolog- dl. Persinaru valentin- viceprimarul comunei Topolog- dl.Ciobanu Laurentiu Marian- secretarul comunei Topolog-d-na Sutila Mirela- contabilul comunei TopologAceasta declaratie va fi prezentata si de eventualii terti sustinatori cf legii 279/2011. Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent) . Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004.Mod de dovedireCompletarea Anexei A din capitolul III FormularePersoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent).Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2atestat ANRE pentru executie lucrari de instalatii electrice de joasa tensiune. Modalitatea de indeplinirePrezentare in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?? atestat ANRE pentru executie lucrari de instalatii electrice de joasa si medietensiune, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 500000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara sau maxim doua de alimentare cu energie electrica, a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 250.000 lei, fara TVA.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2Per sonal Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Utilaje si echipamenteDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie certificat in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine online de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 12:04