Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - racord electric si post de transformare pentru sursa alternativa de alimentare cu apa a municipiului Calarasi-puturi forate 1,2,3,4,5.


Detaliu pentru invitatia numarul 328051
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Calarasi
Numar invitatie: 328051/29.05.2012
Denumire contract: racord electric si post de transformare pentru sursa alternativa de alimentare cu apa a municipiului Calarasi-puturi forate 1, 2, 3, 4, 5.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: 0242311005, Fax: 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Petcu Florian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: racord electric si post de transformare pentru sursa alternativa de alimentare cu apa a municipiului Calarasi-puturi forate 1, 2, 3, 4, 5.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: presupune racod electric la puturile 1, 2, 3, 4, 5.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 763, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va achita prin mijloacele prevazute in HGR925/2006 actualizata, art. 86, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul RO81TREZ2015006XXX000203 deschis la Trezoreria Calarasi. Cod fiscal PMC 4445370. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin. 2, acest indicator se reduce la 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma : (pentru valoarea contractului intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv) 1% din valoarea contractului, respectiv 7.367, 55 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conform art. 90 din HGR 925/2006, actualizata. Conform HGR 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HGR 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezorerie statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanta. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM, conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin. 2, acest indicator se ruduce cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG34/2006- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar - ec.Nicolae Dragu, viceprimari - ing. Cutar Nicolae, ing. Picu Sisman, director economic - ec. Macrea Virginia, director tehnic - ing. Nastasescu Claudia, director tehnic adjunct ? ing. Zaim Vasile, sefi servicii: - ing. Culea Sorinel, ing. Ciochinaru Leonida, cs. Bara Magdalena, jur. Papazi Nelu, ref. Sandu Mariana, jur. Stefan Razvan, jur. Andrei Simona, consilieri locali: Croitoru Constantin, Jilaveanu Ciulinaru Denisa Carmen, Dragulin Mircea Gbriel, Dumbrava Virgil Marian, Filimon Carmen, Giurca Cristian, Isvoranu Vasile Emil, Luca Mariana, Branza Adriana, Viorica, Meseseanu Razvan Ilie, Dumitrache Vasile, Stan Nedelcu, Cara Alexandra, Simion Paul, Stefan Ion, Bucioveanu Valentin, Taranu Vasile, Vieru Burlescu Georgica. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010, 2011 de minim 1.500.000 lei. Cursul leu /euro pentru echivalenta este: anul 2009-1euro=4, 2373, anul 2010-1 euro=4, 1285, anul 2011-1euro=4.2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 229.000 lei sau pana la trei contracte similare in valoare de 380.000 lei., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului de specialitate angajat si de conducere. Se vor prezenta informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului ? CV-uri, diplome de studii, autorizatii si orice alte documente care atesta calificarea. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta atestate ANRE tip B, C1A, C2A, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze ?declaratie privind subcontractantul/subcontractantii partile din contract pe care acestia le vor indeplini., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer