Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Racord si retea de apa curenta, canalizare menajera si canalizare pluviala in Campus III


Detaliu pentru invitatia numarul 302512
Autoritate contractanta
Universitatea din Oradea
Cod de identificare fiscala: 4287939
Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea
Telefon: 0259/408465
Fax: 0259/408465
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Racord si retea de apa curenta, canalizare menajera si canalizare pluviala in Campus III
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Racord si retea de apa curenta, canalizare menajera si canalizare pluviala in Campus III
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.07.2011 13:33
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA Universitatii din Oradea , str. Universitatii nr. 1, etaj 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Consiliu a Universitatii din Oradea, str. Universitatii nr. 1, corp A, parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 202, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind calitatea de participant;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;
-Certificat de înregistrare;
-Certificat constatator ORC;
--Fisa de informatii generale cifra de afaceri 400.000 lei;
-un contract maxim 3 contracte similare de minim 200000 lei fara TVA;
-Declaratie personal;
-Declaratie utilaje, echipamente;
-declaratie respectare obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-contract medic medicina muncii;
-ISO 9001 (sau echivalent);
-ISO 14001 (sau echivalent);
-OHSAS 18001 (sau echivalent).
- accesand sectiunea Documente si clarificari, din prezenta invitatie;
- garantia de participare 4.040 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer