Achizitie publica - Racord si SRMP Aurel Vlaicu ( EMA GAB ), jud. Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 355729
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355729/14.11.2013
Denumire contract: Racord si SRMP Aurel Vlaicu ( EMA GAB ), jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racord si SRMP Aurel Vlaicu ( EMA GAB ), jud. Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Racord si SRMP Aurel Vlaicu ( EMA GAB ), jud. : valoarea estimata a contractului este 280.342, 84 lei.( valoarea estimata include si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute , respectiv suma de 22.845, 84lei, conform devizului general al proiectului.)Cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 22.845, 84lei, reprezinta 8, 87 % din valoarea estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este 257.497lei. Lucrarea reprezinta realizarea unei conducte de racord de presiune inalta 4"in lungime de 19 m care se va conecta la conducta de transport conducta de transport gaze naturale 20"Vest I Botorca - Arad, avand presiunea maxima de operare 40 bar si statie de masurare Dn 50/Dn50, pn 40 bar , proiectata la un debit de 450 Nmc/h, necesare pentru alimentarea cu gaze naturale a SC EMA GAB SRL, jud.Hunedoara.
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 342.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :5149, 940lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Virament bancar; - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata .Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta (in original) cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt: 1 VADUVA PETRU ION Director General2 HATEGAN GHEORGHE Director General Adjunct3 STEFANESCU IOAN Director Departament4 LUPEAN MARIUS Director Directie5 TATARU ION Director Departament6 IDU OLGA Director Directie7 PINZAR ADELA CRISTINA Director Directie8 COMSA ADRIAN Director Directie9 FILIPAS LAURA Sef Birou10 HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist11 TATOMIR MIHAELA ANDREEA Inginer12 SIMESCU VIORICA Tehnician13 ION ANDI MARIAN Inginer14 HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist15 SZABO ALEXANDRA Cons. juridic16 POPOVICI OVIDIU Subinginer17 PETRARIU IOAN Sef Serviciu18 BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic19 GOAGE MIHAI Consilier Juridic20 PUFLEA RADUSef Serviciu- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata, conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. Din formulare trebuie sa reiasa ca ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Totodata, recomandam mentionarea faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus , pentru partea din contract pe care o vor realiza.Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETRI si ETC emise de ANRE(conform Legii 123/2012 si a Ord. ANRE 89/2009): (pentru a se preveni un eventual risc de neandeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizarii necesare).Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu atestat tip Be pentru instalatii electrice de 0, 4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013. In cazul ofertei comune: aceste conditii se considera indeplinita daca unul dintre semnatarii asociatiei detine acest atestat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 514.994 lei: completare Formularul IV.3.In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1., Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii : Se solicita completarea Formularului 12 G ; Se va preciza ce parti din contract intentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent., Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate ?i tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strictnecesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12I : , Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12H , ,Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 257.497 lei( val. estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute), formata din unul sau mai multe contracte, insotita de certificate/documente/ contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei(lucrari executate in pregim de presiune inalta p>6 bar, constructii conducte).Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitiei- Certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 14:11