Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Racord si SRMP Calnic (Transporturi Bucuresti), jud.Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 346685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 346685/14.05.2013
Denumire contract: Racord si SRMP Calnic (Transporturi Bucuresti), jud.Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Racord si SRMP Calnic (Transporturi Bucuresti), jud.Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Racord si SRMP Calnic (Transporturi Bucuresti), jud.AlbaValoarea estimata totala a contractului este de 865.785, 00 lei din care 66.542, 00 lei reprezinta "cheltuieli diverse si neprevazute"
II.1.6) CPV: 44167100-9 - Racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 865, 785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 15984 lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : Dir. General : Ioan Rusu , Director Dep.-Florea Vasile Vladimir, Director General Adjunct : Ilie Lata, Sef Serviciu-Gabriela Mares, Director Dep.-Cosma Emil, Director Directie-Lupean Marius Vasile;Director Economic : Ioan Stefanescu, Marin Dumitru-Director Directia Buget Finante, Director Directia Juridica : Idu Olga, Sef Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie -Petrariu Ioan, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Baciu Elena, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Goage Mihai, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Suciu Nicolae, Director Departament Dezvoltare-Ion tataru, Director Directia Pregatire Executie Lucrari-Adrian Comsa, Director Directia Achizitii publice si Contractari- Tudor Bouariu, Sef Serviciul Licitatii-Contractari-Adela Pinzar, Biroul Ofertare-Alexandra Szabo, Serviciul Licitatii Contractari-Ovidiu Hadambas, Sef Birou-Laura Filipas;Tehnician-Simescu Viorica;Sef Serviciu-Marinescu Maria Lucia;Director Directie-Vasile Medesan;Sef Serviciu-Radu Puflea;Sef Serviciu-Laurentiu Filimon. Formular 12 E.Declaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Autorizatii tehnice: se va prezenta autorizatie ETC si ETRI emise de ANRE, ptr.pers.juridica, conform legii 123/2012 modif.si a Ord.ANRE 89/2009.Atestat tip B pt.instalatii electrice de 0.4KV emisa de ANRE(conf.Ord.nr.24/2007)pentru operator economic-pentru executia lucrarii avand in vedere obiectul contractului. Autorizatia va fi insotita cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi.Autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potential exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respetiv INSEMEX(conform Normativului nr.1220/2006-de proiectare si executie a conductelor de alimentare din amonte si de transport gaze naturale).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, (daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se accepta prezentarea oricaror altor documente/certificari din care rezulta indeplinirea cerintei)- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 799.243 lei;
- Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Formular 12F;
- Experienta similara solicitata: ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare in valoare de min.799.243 lei(unul sau mai multe contracte de lucrari a caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei)-Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., -Prezentarea listei privind dispozitia ofertantului (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) asupra acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12H , dotare minima : Lansatoare pentru conducte ;Trailere transport utilaje ;Excavatoare cu cupa ; Buldoexcavator; Buldozer ;Masina pt. transport teava ;Echipamente pentru obturarea conductelor;Compresor pentru probe de presiune cu capacitate >60 bar; Centrator interior/exterior ;Macarale ;Agregat sudura ; Grup electrogen ;Laborator pentru verificare suduri (analiza defectoscopica nedistructiva suduri, incercari mecanice)-conf.Decizie nr.1220/2006 privind aprobarea Normelor tehnice pentru proiectarea si executia conductelor de alimentare din amonte si de transport gaze naturale.., - Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate ?i tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strictnecesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12I : sudori certificati de organisme abilitate pentru suduri conform API 1104;lacatu?i mecanici; vopsitor industrial; izolatori conducte, ma?ini?ti/utilajisti (buldozerist, excavatorist) ; Personal tehnic pentrudomeniul calitatii (certificat de atestare/decizie interna numire/orice alta dovada a acestei calitati) ;Personal tehnic atestat INSEMEX, pentru activitatile specifice pentru instalatiile tehnice care functioneaza in atmosfere potential explozive, conform Ordinul nr.1.636 din 25 aprilie 2007; Responsabil tehnic cu executia, atestat de M.E.C.M.A., - Informatii privind subcontractantii : Se solicita completarea Formularului 12 G ; Se va preciza ce parti din contract intentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent. - Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitiei- Certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer